Σπάνια ακόμα και σαν ιδέα, να δεις το Σκαραβαίο με 4 πόρτες και τον αερόψυκτο κινητήρα –κλασικά-στο πίσω μέρος.
Oι πληροφορίες λένε ότι αυτή η ιδέα «έπεσε» στο τραπέζι γύρω στη 10ετία του ’60, για να κατασκευαστεί στα εργοστάσια που διατηρούσε η Volkswagen σε Μεξικό και Βραζιλία, αλλά η ιδέα αυτή δεν προχώρησε.
Το εντυπωσιακό πάντως είναι ότι από το 1938 που ξεκινάει η ιστορία του Beetle ως Type 1 με σχεδιαστή τον Φέρντιναντ Πόρσε, έως τον Ιούλιο του 2019 που εξήλθε από το εργοστάσιο του Μεξικού το τελευταίο «Σκαθάρι», το Beetle είχε γραμμή παραγωγής σε 19 εργοστάσια.
Από τη Βενεζουέλα, τη Βραζιλία και το Μεξικό, μέχρι την Ινδονησία, τη Νιγηρία, τη Μαλαισία και τις Φιλιππίνες.
Δεν είναι εξάλλου τυχαίο που μαζί με το Citroen 2CV, το Mini, αλλά και το Ford Model T, αποτελούν την ξεχωριστή σελίδα στον τόμο της παγκόσμιας αυτοκίνησης.