Είστε εδώ

Classic Cars

Lamborghini Μiura: Μουσειακό έκθεμα προς τιμήν του ιταλικού ντιζάιν

του Γιώργου Ψαρρά

Αναμφισβήτητα οι Ιταλοί είναι «μάγοι» σε κάθε κλάδο της σχεδίασης, από την αρχιτεκτονική, την ένδυση μέχρι και την αυτοκινητοβιομηχανία.

Ένα από το πιο σπουδαία δείγματα διαχρονικού και αξεπέραστου ντιζάιν που έχει δημιουργηθεί στη γειτονική χώρα είναι σίγουρα η εμβληματική Lamborghini Miura. Η παραγωγή της πραγματοποιούνταν από το 1966 μέχρι το 1973, ενώ κατάφερε εκείνη την εποχή να επαναπροσδιορίσει πλήρως τον ορισμό των supercars και να προκαλέσει αίσθηση σε διεθνές επίπεδο με την τοποθέτηση του κινητήρα της στο πίσω κεντρικό τμήμα του καλλίγραμμου μέχρι και σήμερα αμαξώματος της.

Η σχεδιαστική υπογραφή του Μαρτσέλο Γκαντίνι πάνω στην Miura παραμένει ανεξίτηλη ακόμα και μετά από 53 ολόκληρα χρόνια. Η σιλουέτα της Miura ήταν πρωταγωνίστρια στη φετινή VIP εκδήλωση “Art Basel Miami Beach”, η οποία πραγματοποιήθηκε από 5 μέχρι 8 Δεκεμβρίου στο μουσείο “The Wolfsonian-FIU” που βρίσκεται στην ιστορική συνοικία Art Deco στο Μαϊάμι Μπιτς της Φλόριντα.

Στο δεύτερο όροφο του μουσείου φιλοξενήθηκε μια πράσινη Miura του 1968 με στόχο να προβάλει την αξία του “made in Italy” από τη δεκαετία του ΄60. Παράλληλα στους τείχους της έκθεσης με τίτλο “A Dreamscape of Italian Design” κρεμάστηκαν ιστορικές φωτογραφίες της Miura, οι οποίες ανασύρθηκαν από το αρχείο της Lamborghini.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.