Είστε εδώ

Classic Cars

Alfa Romeo Giulietta SZ: "Έπιασε" πάνω από μισό εκατομμύριο

του Σωτήριου Χάλλα

Η πρώτη γενιά της Giulietta η οποία παραγόταν από το 1954 μέχρι το 1965 είναι από τα πιο σημαντικά μοντέλα στην ιστορία της Alfa Romeo όμως μερικά “κομμάτια” είχαν κάπως μεγαλύτερη αξία την οποία διατηρούν μέχρι σήμερα.

Πρόκειται για μία έκδοση που ονομαζόταν Giulietta SZ με τα αρχικά SZ να προέρχονται από τις λέξεις Sprint Zagato. Η συγκεκριμένη ήταν η πιο γρήγορη του ιταλικού μοντέλου καθώς εξοπλιζόταν με κινητήρα 1.3 λίτρων που απέδιδε 100 ίππους. Μπορεί η ιπποδύναμη να μην εντυπωσιάζει με τα σημερινά δεδομένα όμως τότε ήταν αρκετά υψηλή. Επιπλέον, σε συνδυασμό με το πολύ χαμηλό βάρος των 785 κιλών στο οποίο συνέβαλε και ο οίκος Zagato της έδιναν τη δυνατότητα να έχει τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα, ξεπερνώντας αρκετές (ισχυρότερες) σπορ δημιουργίες της εποχής.

Εκτός από τις επιδόσεις, όμως, η Giulietta SZ έχει μεγάλη αξία και για τη σπανιότητά της αφού οι Ιταλοί κατασκεύασαν μόλις 217 μονάδες. Οπότε, δεν προκαλεί εντύπωση ότι η συγκεκριμένη σε μία δημοπρασία πωλήθηκε για 567.000 ευρώ.

Μάλιστα, αυτά τα χρήματα πήγαν στο ιταλικό κράτος καθώς το αυτοκίνητο που είναι κατασκευασμένο το 1962 βρέθηκε στο Τορίνο παρατημένο σε ένα υπόγειο. Αρχικά, ιδιοκτήτης ήταν ένας μηχανικός ο οποίος λόγω ενός χαλασμένου ασανσέρ δεν το έβγαλε ποτέ από εκεί. Πλέον ο μηχανικός έχει πεθάνει και δεν υπάρχει κανένας να τον κληρονομήσει οπότε η περιουσία του περιέρχεται στην κυριότητα του δημοσίου.

Η συγκεκριμένη Giulietta SZ έπιασε τόσο υψηλή τιμή και επειδή δεν είχε υποστεί ποτέ εργασίες συντήρησης οπότε βρισκόταν ακριβώς στην ίδια κατάσταση με την εποχή που κατασκευάστηκε, στοιχείο που έχει αξία στις αγοραπωλησίες κλασικών αυτοκινήτων.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.