Είστε εδώ

Auto News

Volkswagen: Πότε να περιμένουμε τα πρώτα πλήρως αυτόνομα;

του Σωτήριου Χάλλα

Η Volkswagen σχεδιάζει να παρουσιάσει τα πρώτα πλήρως αυτόνομα μοντέλα της στα μέσα της επόμενης δεκαετίας και πρόκειται για οχήματα που θα απευθύνονται, τουλάχιστον το πρώτο διάστημα, κυρίως σε εταιρικούς στόλους ή αρκετά πλούσιους πελάτες.

Η γερμανική μάρκα μόλις πριν λίγες ημέρες επέκτεινε τη συνεργασία που είχε με τη Ford, περιλαμβάνοντας εκ μέρους της την πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων ΜΕΒ και από τη μεριά τη Ford, την εταιρεία ανάπτυξης τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης, Argo AI.

Πάνω σε αυτή τη βάση θα "πατήσει" η VW προκειμένου να αναπτύξει τα πλήρως αυτόνομα μοντέλα της. Βέβαια, υπάρχουν ακόμα τομείς όπου πρέπει να βελτιωθούν τα αυτόνομα οχήματα, γι' αυτό στην αρχή θα έχουν περιορισμένους ρόλους, σύμφωνα με τον υπεύθυνο αυτόνομων οχημάτων της VW, Αλεξάντερ Χίτσινγκερ.

Ένα παράδειγμα τέτοιας περίπτωσης είναι αν κάποιο άλλο όχημα κινείται αντίθετα σε αυτοκινητόδρομο. Πρόκειται για μια κατάσταση η οποία συμβαίνει συχνότερα από όσο νομίζουμε. Όταν προκύψει κάτι τέτοιο οι άνθρωποι ξέρουν πώς να αποφύγουν τον κίνδυνο, όμως τα αυτόνομα οχήματα πρέπει να έχουν προγραμματίσει κατάλληλα.

Η παρουσίαση των πρώτων εμπορικά διαθέσιμων αυτόνομων οχημάτων αναμένεται να γίνει από τη volkswagen τα μέσα της επόμενης δεκαετίας.

Μια πρώτη γεύση από το αυτόνομο μέλλον των Γερμανών είχαμε πάρει περίπου πριν από δύο χρόνια με την παρουσίαση του Sedric.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.