Είστε εδώ

Auto News

Volkswagen: Οι μπαταρίες δε θα χαλάνε πριν τα αυτοκίνητα

του Σωτήριου Χάλλα

Μέσα στη χρονιά που διανύουμε η VW ετοιμάζεται να παρουσιάσει το I.D. Neo, ένα μοντέλο που σημαίνει πολλά για τη γερμανική μάρκα και τώρα μας ενημερώνει σχετικά με κάποια χαρακτηριστικά της μπαταρίας του.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής του τμήματος βελτίωσης των κελιών που αποτελούν την μπαταρία, Φρανκ Μπλουμ, η τελευταία έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε η διάρκεια ζωής της να είναι εξίσου μεγάλη με του αυτοκινήτου.

Φυσικά, είναι γνωστό ότι οι μπαταρίες σταδιακά εξασθενούν όσο περνάει ο καιρός και υποβάλλονται σε κύκλους φορτίσεων και εκφορτίσεων, όμως, ο Μπλουμ αναφέρει ότι αν δε χρησιμοποιείται ταχυφορτιστής και το επίπεδο φόρτισης δεν ξεπερνάει το 80%, η μπαταρία θα έχει ακόμα το 70% της χωρητικότητάς της μετά από 8 χρόνια ή 160.000 χλμ. (όποιο έρθει πρώτο).

Όσον αφορά την αυτονομία, ο Μπλουμ δήλωσε ότι ανάλογα τη διαμόρφωση της μπαταρίας θα φτάνει μέχρι και τα 550 χλμ. ωστόσο, είπε ότι η μεγάλη αλλαγή θα έρθει με τις μπαταρίες στερεού τύπου οι οποίες βρίσκονται υπό ανάπτυξη όμως θα είναι έτοιμες για μαζική παραγωγή μεταξύ του 2025 και του 2030.

Χαρακτηριστικά, αν το e-Golf εξοπλιζόταν με μπαταρίες στερεού τύπου η αυτονομία του θα εκτοξευόταν από τα 300 χλμ. στα 750 χλμ.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.