![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/4/19/photon28576f75988.jpg?itok=AELuIUwd)
Μέσα στη χρονιά που διανύουμε η VW ετοιμάζεται να παρουσιάσει το I.D. Neo, ένα μοντέλο που σημαίνει πολλά για τη γερμανική μάρκα και τώρα μας ενημερώνει σχετικά με κάποια χαρακτηριστικά της μπαταρίας του.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής του τμήματος βελτίωσης των κελιών που αποτελούν την μπαταρία, Φρανκ Μπλουμ, η τελευταία έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε η διάρκεια ζωής της να είναι εξίσου μεγάλη με του αυτοκινήτου.
Φυσικά, είναι γνωστό ότι οι μπαταρίες σταδιακά εξασθενούν όσο περνάει ο καιρός και υποβάλλονται σε κύκλους φορτίσεων και εκφορτίσεων, όμως, ο Μπλουμ αναφέρει ότι αν δε χρησιμοποιείται ταχυφορτιστής και το επίπεδο φόρτισης δεν ξεπερνάει το 80%, η μπαταρία θα έχει ακόμα το 70% της χωρητικότητάς της μετά από 8 χρόνια ή 160.000 χλμ. (όποιο έρθει πρώτο).
Όσον αφορά την αυτονομία, ο Μπλουμ δήλωσε ότι ανάλογα τη διαμόρφωση της μπαταρίας θα φτάνει μέχρι και τα 550 χλμ. ωστόσο, είπε ότι η μεγάλη αλλαγή θα έρθει με τις μπαταρίες στερεού τύπου οι οποίες βρίσκονται υπό ανάπτυξη όμως θα είναι έτοιμες για μαζική παραγωγή μεταξύ του 2025 και του 2030.
Χαρακτηριστικά, αν το e-Golf εξοπλιζόταν με μπαταρίες στερεού τύπου η αυτονομία του θα εκτοξευόταν από τα 300 χλμ. στα 750 χλμ.