Είστε εδώ

Auto News

Volkswagen: Ο άνθρωπος που την έβαλε στην Κίνα

του Γιώργου Ψαρρά

Όπως έχουμε αναφέρει πολλές φορές η Κίνα είναι η μεγαλύτερη και σημαντικότερη αγορά για τον Όμιλο Volkswagen.

Η ιστορία της Volkswagen στην αγορά της Κίνας άρχισε να γράφεται τη δεκαετία του 1980, όταν τα «ινία» κρατούσε ο Καρλ Χαν, ο οποίος σήμερα είναι 92 ετών. Διετέλεσε Διευθύνων Σύμβουλος της Volkswagen από το 1982 μέχρι το 1993, ενώ ήταν αυτός που έθεσε τα γερά θεμέλια για την επέκταση στην Κίνα, στην οποία εκείνη την εποχή συντελούνταν σημαντικές οικονομικές μεταρρύθμισες που ευνοούσαν τη διείσδυση της γερμανικής εταιρείας.

Η Volkswagen ήταν από τις πρώτες αυτοκινητοβιομηχανίες που αναγνώρισε τις ευκαιρίες που ανοίγονταν στην κινέζικη αγορά. Το 1984 η Volkswagen ίδρυσε την κοινοπραξία Shanghai Volkswagen, η οποία σήμερα λειτουργεί με το όνομα Saic Volkswagen, ενώ μέχρι την παραίτηση του Χαν είχε προστεθεί και μια δεύτερη κοινοπραξία, η Faw Volkswagen. Οι εν  λόγω Οι κοινοπραξίες αναπτύσσουν μοντέλα σχεδιασμένα ειδικά για την κινεζική αγορά και προσαρμοσμένα στις ανάγκες των πελατών.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι στις 15 Δεκεμβρίου του 2018 ο Χαν έλαβε τον τίτλο του «Προσώπου της Χρονιάς» από το κινεζικό περιοδικό “China Newsweek” για τα επιτεύγματά του στην προώθηση των γερμανο-κινεζικών οικονομικών σχέσεων. Αφορμή για την τιμή αυτή στάθηκε η συμπλήρωση 40 ετών από την έναρξη των ριζοσπαστικών μεταρρυθμίσεων που ξεκίνησε ο τότε αρχηγός κράτους της Κίνας, Ντενγκ Σιαοπούνγκ.

Κατά τη διάρκεια της θητείας του ο Χαν είχε ταξιδέψει πολλές φορές στην Κίνα, ενώ το 1984 τον είχε συνοδεύσει ο ίδιος ο Καγκελάριος της Γερμανίας, Χέλμουτ Κολ, προκειμένου να παραστούν στα εγκαίνια του πρώτου τοπικού εργοστασίου. Πλέον η Volkswagen διαθέτει συνολικά 33 εργοστάσια στην Κίνα, όπου κατασκευάζονται αυτοκίνητα και εξαρτήματα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.