Είστε εδώ

Auto News

Volkswagen ID. R: Θέλει να φτάσει γρήγορα στην πύλη του Παραδείσου

του Γιώργου Ψαρρά

Δε λέει να κάτσει ήσυχο το αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα Volkswagen ID. R, καθώς θέτει ως στόχο ακόμα ένα ρεκόρ χρόνου σε μια ξεχωριστή διαδρομή.

Αρχικά να υπενθυμίσουμε ότι το ID. R έχει ήδη στο βιογραφικό του δυο σημαντικά ρεκόρ χρόνου. Το πρώτο στη διάσημη ανάβαση Πάικς Πικ και το δεύτερο στην ανάβαση του Φεστιβάλ Ταχύτητας του Γκούντγουντ στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτροκίνητων σχημάτων.

Το ID. R διαθέτει δυο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 680 ίππων και 650 Nm ροπής, ζυγίζει μόλις 1.100 κιλά και επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 2,25 δευτ.

Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο λοιπόν σκοπεύει να πετύχει ακόμα ένα ρεκόρ χρόνου στην Κίνα, καθώς θα ανηφορίσει τα 11 χλμ. της ορεινής διαδρομής  Tianmen με τις 99 απότομες και στενές στροφές, η οποία βρίσκεται περίπου 1.500 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά του Πεκίνου, είναι γνωστή ως η «πύλη του Παραδείσου», με την κορυφή του βουνού βρίσκεται στα 1.519 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας.

Πίσω από το τιμόνι του Volkswagen ID. R θα βρίσκεται ο 41χρονος Γάλλος οδηγός Ρομαίν Ντιμά. Ο ίδιος δηλώνει ότι γνωρίζει τη διαδρομή αυτή μόνο μέσα από φωτογραφίες και video.

Επειδή στην εν λόγω διαδρομή δεν υπάρχει κάποιο επίσημα καταγεγραμμένο ρεκόρ χρόνου η Volkswagen Κίνας θα διεξάγει ένα διαγωνισμό ανάβασης, ώστε οι συμμετέχοντες να προσπαθήσουν για τον καλύτερο χρόνο, τον οποίο στην συνέχεια θα επιχειρήσει να καταρρίψει το ID. R.

H γερμανική εταιρεία επιθυμεί ένα ακόμα ρεκόρ χρόνου με το ID. R, στο πλαίσιο επέκτασης των ηλεκτροκίνητων μοντέλων της στη σημαντική αγορά της Κίνας. Η Volkswagen ανακοίνωσε επίσης ότι ID. R πριν την ορεινή διαδρομή Tianmen θα προσπαθήσει με οδηγό τον Ντιμά ρεκόρ χρόνου στη θρυλική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.