Είστε εδώ

Auto News

Volkswagen e-Golf: Παράταση ζωής. Γιατί;

του Σωτήριου Χάλλα

Το Volkswagen e-Golf οδεύει προς το τέλος της εμπορικής του πορείας, όμως φαίνεται ότι δεν έχει σκοπό να αποχωρήσει ακόμα, καθώς η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία του έδωσε παράταση τουλάχιστον μέχρι τον Σεπτέμβριο.

Το ID.3 αποτελεί στην ουσία την αμιγώς ηλεκτρική πρόταση των Γερμανών στην κατηγορία του Golf, οπότε η έναρξη παραγωγής και πωλήσεων του πρώτου μέλους της οικογένειας ID, επρόκειτο να σημάνει τη λήξη για το e-Golf.

Ωστόσο, όπως αναφέραμε, οι Γερμανοί παρατείνουν τη ζωή του τουλάχιστον μέχρι τον Σεπτέμβριο. Οι πιθανοί λόγοι για αυτή την επιλογή είναι τέσσερις.

Ο πρώτος είναι η ανάγκη για πώληση περισσότερων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, ώστε να κρατηθεί χαμηλά ο μέσος όρος των εκπομπών ρύπων, οπότε κρατώντας και το e-Golf στην αγορά, οι διαθέσιμες προτάσεις για το κοινό είναι περισσότερες.

Ο δεύτερος είναι ότι επειδή το e-Golf βρίσκεται αρκετά χρόνια στην αγορά, έχει πέσει η τιμή του, με αποτέλεσμα να είναι αρκετοί εκείνοι που το προτιμούν.

Τρίτος πιθανός λόγος είναι ότι η Volkswagen αντιμετωπίζει προβλήματα με το λογισμικό του ID.3 όπως ακούγεται το τελευταίο διάστημα, οπότε θέλει να κερδίσει χρόνο ώστε να βρει λύση.

Η τέταρτη πιθανή αιτία της παράτασης ζωής του e-Golf είναι ότι το ξέσπασμα του κορωνοϊού έχει κάνει την αγορά ιδιαίτερα απρόβλεπτη, οπότε οι άνθρωποι της εταιρείας δε θέλουν να ρισκάρουν με κάποιο καινούριο μοντέλο, αλλά προτιμούν να συνεχίσουν με κάτι που είναι γνώριμο στο ευρύ κοινό.

Δεν αποκλείεται η Volkswagen να συνδυάσει κάποια από τα παραπάνω, όπως το ζήτημα του κορωνοϊού, ώστε να δικαιολογήσει την καθυστέρηση του ID.3 η οποία πιθανότατα οφείλεται σε δυσλειτουργίες του λογισμικού.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.