Είστε εδώ

Auto News

Volkswagen: 3 μήνες μετά την εμφάνιση του Covid-19

του Γιώργου Ψαρρά

Η πανδημία του Covid-19 έχει επιφέρει σε παγκόσμιο επίπεδο βαρύτατο πλήγμα στις αυτοκινητοβιομηχανίες.

Ωστόσο τα προβλήματα δε ξεκίνησαν με την άφιξη του Covid-19 στην Ευρώπη, αλλά περίπου τρεις μήνες πριν στην Κίνα, όπου εμφανίστηκε για πρώτη φορά ο φονικός ιός. Για πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες η Κίνα είναι η σημαντικότερη αγορά τους, επομένως σημειώθηκε μεγάλη πτώση στις πωλήσεις.

Τα πρώτα μηνύματα αισιοδοξίας όμως έρχονται από την Κίνα, καθώς σύμφωνα με τον Όμιλο Volkswagen παρατηρείται μια σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα. Αξίζει να αναφέρουμε ότι από τα τέλη Μαρτίου άρχισαν να επαναλειτουργούν τα 22 από τα 24 εργοστάσια οχημάτων και εξαρτημάτων που διαθέτει ο Όμιλος Volkswagen στην Κίνα. Κλειστά παραμένουν τα εργοστάσια που βρίσκονται στη Τσανγκσά και στο Ουρούμτσι.

Το μειωμένο αγοραστικό ενδιαφέρον για καινούργιο αυτοκίνητο έχει ως αποτέλεσμα να εργοστάσια να λειτουργούν με μειωμένη δυναμικότητα, η οποία όμως θα επανέλθει στα φυσιολογικά επίπεδα μόλις αυξηθεί η ζήτηση.

Παράλληλα επαναλειτουργεί πάνω από το 95% των αντιπροσωπειών του Ομίλου Volkswagen, ενώ η κίνηση των πελατών είναι στο 60% σε σύγκριση με φυσιολογικές περιόδους. Μόνο η Volkswagen διαθέτει στην Κίνα 2.000 αντιπροσωπείες, ενώ η Audi 430, η Skoda 470 και η Porsche 120.

Προβλέπεται ότι οι πωλήσεις Μαρτίου στην Κίνα θα ξεπεράσουν το 1 εκατομμύριο, αριθμός σαφέστατα μεγαλύτερος από τις μόλις 250.000 πωλήσεις που είχαν σημειωθεί τον περασμένο Φεβρουάριο.  

Μαζί με τους Κινέζους εταίρους o Όμιλος Volkswagen δεν αποσύρει τις εξαγγελλίες για φετινές επενδύσεις ύψους άνω των τεσσάρων δισεκατομμυρίων ευρώ φέτος στην τοπική αγορά. Εκτιμάται ότι η ανάκαμψη θα συνεχιστεί και ότι το 2021 θα έχει διαμορφωθεί ένα κανονικό κλίμα αγοράς, ενώ η Κίνα θα διατηρήσει την ηγετική της θέση και εκεί θα δρομολογηθούν οι εξελίξεις στην ηλεκτροκίνηση και τη ψηφιοποίηση των νέων μοντέλων.

Στόχος είναι από το 2025 να πωλούνται σε ετήσια βάση 1,5 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως στην Κίνα. Εντός του τρέχοντος έτους θα λανσαριστεί η γκάμα ηλεκτροκίνητων μοντέλων ID., ενώ περίπου το 40% των προγραμματισμένων επενδύσεων προορίζεται για τη νέα αυτή μορφή ενέργειας.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.