Είστε εδώ

Auto News

Toyota:Γιατί μετατρέπει οχήματα της σε ασθενοφόρα;

του Γιώργου Ψαρρά

Στην έγκαιρη και ασφαλή μεταφορά ασθενών που έχουν διαγνωστεί με Covid-19 συμβάλει η Toyota.

H ιαπωνική εταιρεία λοιπόν έχει παραχωρήσει ένα στόλο οχημάτων, τα οποία έχει μετατρέψει σε ασθενοφόρα, στο σύστημα υγείας της πατρίδας της. Σύμφωνα με την Toyota εννιά ιαπωνικά ταξί της μετατράπηκαν σε ασθενοφόρα, ενώ το ίδιο ισχύει και για ένα πολυχρηστικό Sienta. Οι υπηρεσίες των εν λόγω τροποποιημένων οχημάτων προσφέρονται σε διάφορα νοσοκομεία και περιφέρειες της Ιαπωνίας.

Ωστόσο η Toyota κλήθηκε να δημιουργήσει για πρώτη φορά και ένα ασθενοφόρο για ασθενείς που έχουν νοσήσει άσχημα από τον Covid-19. Τη σημαντική αποστολή αυτή ανέλαβε να φέρει εις πέρας το λευκό Hiace που βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία, το οποίο συνεργάζεται πλέον με το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της πόλης Showa.

Παρατηρούμε ότι διαθέτει πλευρική συρόμενη πόρτα με σκαλοπάτι για εύκολη πρόσβαση του ιατρικού προσωπικού, ενώ από την πίσω πόρτα, με το φαρδύ άνοιγμα, εισέρχεται το φορείο με τον ασθενή, χάρη σε έναν ειδικό μηχανισμό ανύψωσης της πλατφόρμας.

Η Toyota αναφέρει ότι αναπτύχθηκε ως όχημα ελέγχου κυκλοφορίας σταγονιδίων που μεταδίδονται στον αέρα. Τι σημαίνει αυτό; Ένα διαχωριστικό τοιχίο χωρίζει τον οδηγό και το συνοδηγό από το πίσω τμήμα που βρίσκεται ο ασθενής, για λόγους ασφαλείας. Παράλληλα ένα σύστημα εξαερισμού εκπέμπει διαρκώς από το πίσω διαμέρισμα του Hiace αέρα προς τα έξω. Έτσι δεν κυκλοφορεί ο αέρας προς τους εμπρός επιβάτες.

Από την πλευρά της η Toyota δηλώνει ότι θα συμβάλλει με κάθε τρόπο, ώστε να στηρίξει το ιατρικό προσωπικό που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της μάχης κατά του Covid-19.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.