Κατά καιρούς έρχονται στο φως διάφορες ρομαντικές ιστορίες, από τις πολλές που υπάρχουν στον κόσμο της αυτοκίνησης, με την τελευταία από αυτές να αφορά μια διαφημιστική πινακίδα στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Θα σκεφτεί κάποιος “Τι ρομαντικό μπορεί να υπάρχει σε μια τεράστια επιφάνεια όπου τοποθετούνται διαφημίσεις;” Ακολουθεί η απάντηση.
Αν βρεθείτε να οδηγείτε στον αυτοκινητόδρομο 101 του Σαν Φρανσίσκο, στην περιοχή SoMa υπάρχει μία πολύ μεγάλη διαφημιστική πινακίδα, στην οποία υπάρχει η πολύ μικρή πιθανότητα να δείτε να διαφημίζεται η Toyota Supra, όχι όμως στη σημερινή της εκδοχή, αλλά σε εκείνη του 1993.
Ο λόγος είναι ο εξής. Η διαφημιστική πινακίδα ανήκει στην εταιρεία Clear Channel Outdoor, η οποία διαχειρίζεται πολλές άλλες, εκτός από εκείνη στον αυτοκινητόδρομο 101. Μέχρι και τα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του ‘90, όταν έπρεπε να αλλάξει η διαφήμιση που απεικονιζόταν σε πινακίδες όπως αυτή, τα συνεργεία της εταιρείας έβαφαν τη νέα εικόνα. Από το 1993 και μετά, η εταιρεία άλλαξε τον τρόπο που εργάζεται και επέλεξε αντί να βάφει κάθε εικόνα από την αρχή, να τοποθετεί μια εκτύπωση βινυλίου. Με αυτόν τον τρόπο η αλλαγή της εικόνας γίνεται πολύ ταχύτερα, καθώς πλέον τα συνεργεία χρειάζονται περίπου δύο ώρες για να αφαιρέσουν το παλιό βινύλιο και να τοποθετήσουν μία νέα εκτύπωση.
Όταν έγινε η μετάβαση από το βάψιμο στο βινύλιο, στην πινακίδα διαφημιζόταν η Toyota Supra, με την εταιρεία να επιλέγει να μη βάψει την επιφάνεια μαύρη, αλλά να αφήσει τη διαφήμιση, απλά καλύπτοντάς την.
Όμως, κάθε φορά που οι υπάλληλοι της εταιρείας αφαιρούν μια διαφήμιση για να τοποθετήσουν κάποια άλλη, το μοντέλο της Toyota που κρύβεται από κάτω γίνεται ορατό, κάτι το οποίο συμβαίνει, αθροιστικά, για 6 με 8 ώρες το χρόνο.