Είστε εδώ

Auto News

Toyota Supra-1993: Διαφημίζεται ακόμα, 27 χρόνια μετά

του Σωτήριου Χάλλα

Κατά καιρούς έρχονται στο φως διάφορες ρομαντικές ιστορίες, από τις πολλές που υπάρχουν στον κόσμο της αυτοκίνησης, με την τελευταία από αυτές να αφορά μια διαφημιστική πινακίδα στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Θα σκεφτεί κάποιος “Τι ρομαντικό μπορεί να υπάρχει σε μια τεράστια επιφάνεια όπου τοποθετούνται διαφημίσεις;” Ακολουθεί η απάντηση.

Αν βρεθείτε να οδηγείτε στον αυτοκινητόδρομο 101 του Σαν Φρανσίσκο, στην περιοχή SoMa υπάρχει μία πολύ μεγάλη διαφημιστική πινακίδα, στην οποία υπάρχει η πολύ μικρή πιθανότητα να δείτε να διαφημίζεται η Toyota Supra, όχι όμως στη σημερινή της εκδοχή, αλλά σε εκείνη του 1993.

Ο λόγος είναι ο εξής. Η διαφημιστική πινακίδα ανήκει στην εταιρεία Clear Channel Outdoor, η οποία διαχειρίζεται πολλές άλλες, εκτός από εκείνη στον αυτοκινητόδρομο 101. Μέχρι και τα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του ‘90, όταν έπρεπε να αλλάξει η διαφήμιση που απεικονιζόταν σε πινακίδες όπως αυτή, τα συνεργεία της εταιρείας έβαφαν τη νέα εικόνα. Από το 1993 και μετά, η εταιρεία άλλαξε τον τρόπο που εργάζεται και επέλεξε αντί να βάφει κάθε εικόνα από την αρχή, να τοποθετεί μια εκτύπωση βινυλίου. Με αυτόν τον τρόπο η αλλαγή της εικόνας γίνεται πολύ ταχύτερα, καθώς πλέον τα συνεργεία χρειάζονται περίπου δύο ώρες για να αφαιρέσουν το παλιό βινύλιο και να τοποθετήσουν μία νέα εκτύπωση.

Όταν έγινε η μετάβαση από το βάψιμο στο βινύλιο, στην πινακίδα διαφημιζόταν η Toyota Supra, με την εταιρεία να επιλέγει να μη βάψει την επιφάνεια μαύρη, αλλά να αφήσει τη διαφήμιση, απλά καλύπτοντάς την.

Όμως, κάθε φορά που οι υπάλληλοι της εταιρείας αφαιρούν μια διαφήμιση για να τοποθετήσουν κάποια άλλη, το μοντέλο της Toyota που κρύβεται από κάτω γίνεται ορατό, κάτι το οποίο συμβαίνει, αθροιστικά, για 6 με 8 ώρες το χρόνο.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.