Είστε εδώ

Auto News

Toyota: Πώς εκμεταλλεύεται τον ήλιο και τον άνεμο;

του Γιώργου Ψαρρά

Με την υβριδική τεχνολογία που εφαρμόζει εδώ και πολλά χρόνια στα μοντέλα της η Toyota μειώνει διαρκώς το ενεργειακό της αποτύπωμα, ωστόσο δεν αρκείται σε αυτό.

Η ιαπωνική εταιρεία θέλει να προσδώσει «πράσινο» χαρακτήρα και στις εγκαταστάσεις της. Στο κτίριο λοιπόν της ευρωπαϊκής της έδρας, το οποίο βρίσκεται στις Βρυξέλλες, πραγματοποιείται μια δυναμική μετάβαση στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Συγκεκριμένα, πρόσφατα η Toyota εγκατέστησε μπροστά από το κτίριο της μια ανεμογεννήτρια συνολικής χωρητικότητας 10 kW, η οποία μπορεί να παράγει έως και 24 MWh ετησίως. Μάλιστα η Toyota είναι η πρώτη εταιρεία στις Βρυξέλλες που αποκτά δική της ανεμογεννήτρια.

Η εν λόγω ανεμογεννήτρια χάρη στον καινοτόμο σχεδιασμό της που ενσωματώνει κάθετα φτερά μπορεί να αξιοποιεί αποτελεσματικά τον άνεμο από όλες τις κατευθύνσεις, ενώ ταυτόχρονα ο θόρυβος που παράγει είναι μειωμένος.

Σημειώνεται ακόμα ότι με ύψος μόλις 23 μέτρα της ανεμογεννήτριας, δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος για το αεροδρόμιο του Ζάβεντεμ, το οποίο βρίσκεται σε κοντινή απόσταση.

Πέρα από την αιολική ενέργεια η Toyota θέλει να εκμεταλλευτεί στο κτίριο της ευρωπαϊκής της έδρας και την ηλιακή ενέργεια. Για το λόγο αυτό εγκατέστησε στην οροφή του κτιρίου της 1.400 φωτοβολταϊκά πάνελ ικανά να παράγουν μέγιστη ισχύ 460 kWp, τα οποία εκτιμάται ότι σε ετήσια βάση θα μπορούν να παράγουν 360 MWh.

Η χρήση ανανεώσιμης ηλεκτρικής ενέργειας βρίσκεται εδώ και χρόνια ψηλά στην ευρωπαϊκή ατζέντα της Toyota, ενώ ανάλογες εγκαταστάσεις με αυτές στις Βρυξέλλες έχουν πραγματοποιηθεί και σε άλλες δομές της σε Βέλγιο, Ισπανία, Γαλλία και Βρετανία.

Πλέον στην Ευρώπη η Toyota έχει καταφέρει να μειώσει την ετήσια κατανάλωση ηλεκτρικής της ενέργειας κατά 35%, από 5 GWh σε 3,3 GWh. Χάρη στις τελευταίες της πρωτοβουλίες, θα είναι σε θέση να παράγει μόνη της πάνω από το 10% της ετήσιας κατανάλωσης ηλεκτρικής της ενέργειας.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.