![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/2/10/photon31489f84652.jpg?itok=PHzG44H8)
Η Toyota εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο η επόμενη γενιά του Aygo, του μικρότερου και πιο προσιτού μοντέλου της γκάμας της, να διαθέτει υβριδική έκδοση, καθώς με αυτόν τον τρόπο πετυχαίνει να μειώσει σημαντικά τους ρύπους του, χωρίς να αυξήσει κατακόρυφα το κόστος.
Τα τελευταία χρόνια είναι αρκετοί οι κατασκευαστές που σταματούν να παράγουν μικρά αυτοκίνητα πόλης, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται οι Peugeot και Citroen, των οποίων τα 108 και C1, αντίστοιχα, αποτελούν αδελφά μοντέλα του Aygo.
Ο λόγος που αποχωρούν κάποιες εταιρείες από την κατηγορία είναι ότι η ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών που προστίθενται συνεχώς στην αυτοκίνηση, είναι δύσκολη σε αυτοκίνητα αυτού του μεγέθους, καθώς το κοινό θεωρεί δεδομένο ότι τα μοντέλα αυτής της κατηγορίας πρέπει να έχουν προσιτή τιμή. Επιπλέον, οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν ολοένα και πιο εξελιγμένα μέσα ώστε να κρατάνε σε χαμηλά επίπεδα τους ρύπους, όμως αυτά τα μέσα έχουν κόστος, το οποίο δεν είναι εύκολο να μετακυληστεί στον αγοραστή.
Σε αυτό το σημείο η Toyota έχει ένα χαρακτηριστικό που της επιτρέπει να συνεχίσει την παραγωγή του Aygo. Επειδή τα υβριδικά βρίσκονται πολλά χρόνια στην γκάμα της, πλέον αποτελούν σημαντικό ποσοστό των μοντέλων που πουλάει, γεγονός το οποίο συμβάλλει τα μέγιστα στη μείωση του μέσου όρου των εκπομπών ρύπων. Έτσι, δε χρειάζεται να προχωρήσει στη δημιουργία κάποιας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης η οποία θα ήταν ιδιαίτερα ακριβή για την κατηγορία. Επιπλέον, οι πωλήσεις που καταγράφει το μικρό μοντέλο είναι ικανοποιητικές αφού σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Toyota Ευρώπης, Ματ Χάρισον, κινούνται στα επίπεδα των 100.000 μονάδων/έτος.
Ένας ακόμα βασικός λόγος που οι Ιάπωνες θέλουν να διατηρήσουν το Aygo, είναι ότι έχοντας το πιο μικρό μέγεθος και την πιο χαμηλή τιμή μεταξύ των μοντέλων τους, αποτελεί σε πολλές περιπτώσεις το πρώτο Toyota που αγοράζει κάποιος νέος άνθρωπος. Αυτό σημαίνει ότι μετά η εταιρεία μπορεί να προσπαθήσει να κρατήσει τον αγοραστή, ώστε όταν θελήσει να πάρει κάποιο νεότερο ή μεγαλύτερο μοντέλο, να οδηγηθεί και πάλι στις αντιπροσωπείες της μάρκας.