Είστε εδώ

Auto News

Toyota: Ποιο είναι το μέλλον του Aygo;

του Σωτήριου Χάλλα

Η Toyota εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο η επόμενη γενιά του Aygo, του μικρότερου και πιο προσιτού μοντέλου της γκάμας της, να διαθέτει υβριδική έκδοση, καθώς με αυτόν τον τρόπο πετυχαίνει να μειώσει σημαντικά τους ρύπους του, χωρίς να αυξήσει κατακόρυφα το κόστος.

Τα τελευταία χρόνια είναι αρκετοί οι κατασκευαστές που σταματούν να παράγουν μικρά αυτοκίνητα πόλης, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται οι Peugeot και Citroen, των οποίων τα 108 και C1, αντίστοιχα, αποτελούν αδελφά μοντέλα του Aygo.

Ο λόγος που αποχωρούν κάποιες εταιρείες από την κατηγορία είναι ότι η ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών που προστίθενται συνεχώς στην αυτοκίνηση, είναι δύσκολη σε αυτοκίνητα αυτού του μεγέθους, καθώς το κοινό θεωρεί δεδομένο ότι τα μοντέλα αυτής της κατηγορίας πρέπει να έχουν προσιτή τιμή. Επιπλέον, οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν ολοένα και πιο εξελιγμένα μέσα ώστε να κρατάνε σε χαμηλά επίπεδα τους ρύπους, όμως αυτά τα μέσα έχουν κόστος, το οποίο δεν είναι εύκολο να μετακυληστεί στον αγοραστή.

Σε αυτό το σημείο η Toyota έχει ένα χαρακτηριστικό που της επιτρέπει να συνεχίσει την παραγωγή του Aygo. Επειδή τα υβριδικά βρίσκονται πολλά χρόνια στην γκάμα της, πλέον αποτελούν σημαντικό ποσοστό των μοντέλων που πουλάει, γεγονός το οποίο συμβάλλει τα μέγιστα στη μείωση του μέσου όρου των εκπομπών ρύπων. Έτσι, δε χρειάζεται να προχωρήσει στη δημιουργία κάποιας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης η οποία θα ήταν ιδιαίτερα ακριβή για την κατηγορία. Επιπλέον, οι πωλήσεις που καταγράφει το μικρό μοντέλο είναι ικανοποιητικές αφού σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Toyota Ευρώπης, Ματ Χάρισον, κινούνται στα επίπεδα των 100.000 μονάδων/έτος.

Ένας ακόμα βασικός λόγος που οι Ιάπωνες θέλουν να διατηρήσουν το Aygo, είναι ότι έχοντας το πιο μικρό μέγεθος και την πιο χαμηλή τιμή μεταξύ των μοντέλων τους, αποτελεί σε πολλές περιπτώσεις το πρώτο Toyota που αγοράζει κάποιος νέος άνθρωπος. Αυτό σημαίνει ότι μετά η εταιρεία μπορεί να προσπαθήσει να κρατήσει τον αγοραστή, ώστε όταν θελήσει να πάρει κάποιο νεότερο ή μεγαλύτερο μοντέλο, να οδηγηθεί και πάλι στις αντιπροσωπείες της μάρκας.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.