Είστε εδώ

Auto News

Toyota: Ο πρωθυπουργός της Πολωνίας στο εργοστάσιο της

του Γιώργου Ψαρρά

Τις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις του εργοστασίου της Toyota που βρίσκεται στο Βάουμπζιχ της Πολωνίας επισκέφτηκε ο πρωθυπουργός της χώρας, Ματέους Μοραβιέτσκι.

Σε σχετική του δήλωση ανάφερε ότι η οικονομία μιας χώρας μοιάζει με το αυτοκίνητο. Συγκεκριμένα είπε: «Εάν δεν έχεις καλή κίνηση, αν δεν έχεις καλές σχέσεις μετάδοσης, η οικονομία δεν προχωράει όσο καλά πρέπει. Οι σύγχρονες τεχνολογίες, όπως αυτές που προσελκύουμε με την Toyota στην Πολωνία είναι ένας καλός οδηγός».

Τα λόγια του αυτά έρχεται να ενισχύσει η ανακοίνωση της Toyota ότι από το 2021 στο εργοστάσιο του Βάουμπζιχ θα παράγεται ένα δεύτερο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συνεχώς μεταβαλλόμενο κιβώτιο ταχυτήτων (e-CVT), το οποίο θα τοποθετείται σε υβριδικά μοντέλα, ενώ από το 2018 εκεί κατασκευάζεται το κιβώτιο που συνδυάζεται με το υβριδικό σύνολο των 1.8 λίτρων.

Το κιβώτιο e-CVT βρίσκεται στο επίκεντρο του υβριδικού συστήματος της Toyota, καθώς χάρη στην έξυπνη αλληλεπίδραση του με το βενζινοκινητήρα και τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες εξασφαλίζει τη βέλτιστη ροή ενέργειας στο όχημα.

Χαρακτηριστικό για ένα υβριδικό όχημα είναι ότι η κινητική ενέργεια ανακτάται όταν το αυτοκίνητο επιβραδύνει οδηγώντας σε μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, ενώ ταυτόχρονα περιορίζονται σημαντικά οι εκπομπές ρύπων.

Το πρώτο εξάμηνο του 2019 το 52% των συνολικών πωλήσεων της ιαπωνικής εταιρείας στην Ευρώπη προέρχονταν από τα δημοφιλή υβριδικά της μοντέλα.

Η Toyota θα επενδύσει 70 εκατομμύρια ευρώ για την παραγωγή στην Πολωνία του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συνεχώς μεταβαλλόμενου κιβωτίου ταχυτήτων (e-CVT) αλλά και για την κατασκευή ενός ηλεκτρικού μοτέρ που θα τοποθετείται στα υβριδικά της μοντέλα. Συνολικά η Toyota στα δυο εργοστάσια που διαθέτει στην Πολωνία θα επενδύσει περίπου 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.