Είστε εδώ

Auto News

Toyota : Η παραγωγή της στην Ευρώπη έφτασε τα 10 εκατομμύρια οχήματα

του Γιώργου Ψαρρά

H Toyota γιορτάζει την παραγωγή 10 εκατομμυρίων οχημάτων της σε ευρωπαϊκό έδαφος.

Η ιαπωνική εταιρία διαθέτει στη Γηραιά Ήπειρο έξι εργοστάσια κατασκευής αυτοκινήτων και τρία εργοστάσια για την παραγωγή κινητήρων και κιβωτίων, τα οποία βρίσκονται σε επτά διαφορετικές χώρες. Το πρώτο μοντέλο της Toyota που κατασκευάστηκε στην Ευρώπη ήταν η Corolla, η οποία το 1971 συναρμολογούνταν στην Πορτογαλία. Παράλληλα η Toyota έχει μεταφέρει σε μεγάλο ποσοστό όχι μόνο την παραγωγή αλλά και τη σχεδίαση των μοντέλων της στην Ευρώπη. Ενδεικτικό είναι ότι τα τελευταίας γενιάς Yaris, Auris και Avensis έχουν προκύψει από το Kέντρο Σχεδίασης της Toyota, το οποίο βρίσκεται στη Γαλλία.

Ας δούμε όμως αναλυτικά ποια μοντέλα παράγονται στα εργοστάσια της Toyota στην Ευρώπη και πότε ξεκίνησε η λειτουργία τους. Στο Ηνωμένο Βασίλειο η Toyota κατασκευάζει οχήματά της από το 1992, ενώ σήμερα εκεί παράγονται τα Avensis με sedan και Touring Sports αμάξωμα, όπως και το Auris hatchback, Touring Sports και η υβριδική του έκδοση. Σε βρετανικό έδαφος επίσης παράγονται οι βενζινοκινητήρες VVT-i των 1.6 και 1.8 λίτρων και οι υβριδικοί κινητήρες. Το εργοστάσιο στην Τουρκία έκανε τα εγκαίνια του το 1994, ενώ εκεί θα κατασκευάζεται το νέο Toyota C-HR, μαζί με τα Corolla και Verso. To δημοφιλές Yaris και η υβριδική του έκδοση από το 2001 κατασκευάζεται στη Γάλλια. Στην Πολωνία παράγεται ο βενζινοκινητήρας του ενός λίτρου και οι πετρελαιοκινητήρες D-4D των 1.4, 2.0 και 2.2 λίτρων. Στη Ρωσία τώρα, από το 2007 κατασκευάζεται το Camry, ενώ τον Αύγουστο θα ξεκινήσει εκεί και η παραγωγή του RAV4.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.