![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/5/24/photon28884f76993.jpg?itok=RuxTxc7s)
Η Toyota μάλλον είναι ιδιαίτερα συντηρητική με τα στοιχεία ισχύος που ανακοινώνει για τη νέα γενιά της εμβληματικής Supra και αυτό είναι κάτι το οποίο μας κάνει ιδιαίτερα χαρούμενους.
Σύμφωνα με την ιαπωνική μάρκα το νέο sports car στην έκδοση με τον εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 3.0 λίτρων αποδίδει 335 ίππους και 494 Nm ροπής όμως η δυναμομέτρηση έρχεται να διαψεύσει πανηγυρικά αυτούς τους ισχυρισμούς.
Πρόσφατα μία Supra με το συγκεκριμένο κινητήριο σύνολο μετρήθηκε στην περιοχή Dearborn Heights, στο Μίσιγκαν των Ηνωμένων Πολιτειών και βρέθηκε να αποδίδει 339 ίππους και 578 Nm… Στους τροχούς!
Αυτό σημαίνει ότι η ισχύς που “βγάζει” το μοτέρ στον στρόφαλο είναι ακόμα μεγαλύτερη. Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι οι απώλειες ισχύος από τον στρόφαλο μέχρι τον τροχό είναι μόλις 10%, σημαίνει ότι η πραγματική δύναμη του κινητήρα ξεπερνάει τους 380 ίππους. Σε αυτά τα επίπεδα ισχύος κινείται η BMW M40i που κυκλοφορεί στις Ηνωμένες Πολιτείες και με την οποία η Supra μοιράζεται το κινητήριο σύνολο.
Δεδομένων των επιδόσεων της Supra με αυτόν τον κινητήρα το παραπάνω εύρημα δεν προκαλεί εντύπωση αφού σε δοκιμές είχε καταφέρει να κάνει το 0-96 χλμ./ώρα σε 3.8 δευτερόλεπτα και να τρέξει 400 μέτρα από στάση σε 12.3 δευτερόλεπτα με ταχύτητα εξόδου τα 181 χλμ./ώρα.
Αυτές οι επιδόσεις ήταν πολύ καλύτερες από τις αναμενόμενες με δεδομένο ότι η ιπποδύναμη που ανακοινώνεται είναι 335 ίπποι όμως με τα αποτελέσματα της δυναμομέτρησης τα παραπάνω νούμερα “βγάζουν νόημα”.
Μερικές φορές οι εταιρείες δηλώνουν χαμηλότερη ισχύ από την πραγματική των αυτοκινήτων τους και αυτό γίνεται, κυρίως, για φορολογικούς λόγους οπότε δεν αποκλείεται και σε αυτή την περίπτωση να έχει συμβεί κάτι παρόμοιο.