Είστε εδώ

Auto News

Toyota: Χάθηκαν στο μέτρημα μερικά άλογα της Supra

του Σωτήριου Χάλλα

Η Toyota μάλλον είναι ιδιαίτερα συντηρητική με τα στοιχεία ισχύος που ανακοινώνει για τη νέα γενιά της εμβληματικής Supra και αυτό είναι κάτι το οποίο μας κάνει ιδιαίτερα χαρούμενους.

Σύμφωνα με την ιαπωνική μάρκα το νέο sports car στην έκδοση με τον εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 3.0 λίτρων αποδίδει 335 ίππους και 494 Nm ροπής όμως η δυναμομέτρηση έρχεται να διαψεύσει πανηγυρικά αυτούς τους ισχυρισμούς.

Πρόσφατα μία Supra με το συγκεκριμένο κινητήριο σύνολο μετρήθηκε στην περιοχή Dearborn Heights, στο Μίσιγκαν των Ηνωμένων Πολιτειών και βρέθηκε να αποδίδει 339 ίππους και 578 Nm… Στους τροχούς!

Αυτό σημαίνει ότι η ισχύς που “βγάζει” το μοτέρ στον στρόφαλο είναι ακόμα μεγαλύτερη. Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι οι απώλειες ισχύος από τον στρόφαλο μέχρι τον τροχό είναι μόλις 10%, σημαίνει ότι η πραγματική δύναμη του κινητήρα ξεπερνάει τους 380 ίππους. Σε αυτά τα επίπεδα ισχύος κινείται η BMW M40i που κυκλοφορεί στις Ηνωμένες Πολιτείες και με την οποία η Supra μοιράζεται το κινητήριο σύνολο.

Δεδομένων των επιδόσεων της Supra με αυτόν τον κινητήρα το παραπάνω εύρημα δεν προκαλεί εντύπωση αφού σε δοκιμές είχε καταφέρει να κάνει το 0-96 χλμ./ώρα σε 3.8 δευτερόλεπτα και να τρέξει 400 μέτρα από στάση σε 12.3 δευτερόλεπτα με ταχύτητα εξόδου τα 181 χλμ./ώρα.

Αυτές οι επιδόσεις ήταν πολύ καλύτερες από τις αναμενόμενες με δεδομένο ότι η ιπποδύναμη που ανακοινώνεται είναι 335 ίπποι όμως με τα αποτελέσματα της δυναμομέτρησης τα παραπάνω νούμερα “βγάζουν νόημα”.

Μερικές φορές οι εταιρείες δηλώνουν χαμηλότερη ισχύ από την πραγματική των αυτοκινήτων τους και αυτό γίνεται, κυρίως, για φορολογικούς λόγους οπότε δεν αποκλείεται και σε αυτή την περίπτωση να έχει συμβεί κάτι παρόμοιο.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.