Είστε εδώ

Auto News

Toyota GR Supra vs Ford Mustang Bullitt: Ιαπωνία εναντίον Αμερικής. Ποιος θα κερδίσει; (video)

του Σωτήριου Χάλλα

Δύο από τα πιο ποθητά μοντέλα στην κατηγορία των sports cars σε παγκόσμιο επίπεδο είναι η Toyota GR Supra, η ταχύτερη έκδοση του ιαπωνικού μοντέλου και το Ford Mustang Bullitt, η έκδοση που δημιουργήθηκε ώστε η αμερικανική μάρκα να τιμήσει τα 50 χρόνια από την κυκλοφορία της ομώνυμης ταινίας με πρωταγωνιστή τον Steve McQueen.

Τα δύο μοντέλα έχουν εντελώς διαφορετική προσέγγιση σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, με το ιαπωνικό να κινείται από υπερτροφοδοτούμενο εξακύλινδρο σύνολο 3.0 λίτρων από την BMW ο οποίος αποδίδει 340 ίππους και 500 Nm ροπής, ενώ το αμερικανικό από ατμοσφαιρικό V8 σύνολο 5.0 λίτρων με απόδοση 460 ίππων και 529 Nm ροπής.

Διαφορές υπάρχουν και στο κιβώτιο ταχυτήτων, με τη Supra να διαθέτει αυτόματο 8 σχέσεων που είναι κατασκευασμένο από τη ZF, ενώ το Mustang έχει χειροκίνητο έξι σχέσεων. Αυτό είναι ίσως το μεγαλύτερο μειονέκτημα στην κόντρα του με τη δημιουργία της Toyota, αφού από το βίντεο βλέπουμε ότι κάθε φορά που πρέπει να αλλάξει ταχύτητα, χάνει έδαφος.

Κοινός τόπος ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα είναι η μετάδοση της κίνησης η οποία είναι αποκλειστικά στον πίσω άξονα.

Έχοντας κατά νου τα παραπάνω, ας δούμε το βίντεο για να μάθουμε ποιο από τα δύο μοντέλα κατάφερε να επικρατήσει στην κόντρα ανάμεσά τους.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.