Είστε εδώ

Auto News

Suzuki Jimny: Εκτός Ευρώπης; Περίπου

του Σωτήριου Χάλλα

Οι νέες πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων που θα ισχύουν από το 2021 στην Ευρωπαϊκή Ένωση, καταδικάζουν το Jimny να σταματήσει την εμπορική του διάθεση στη Γηραιά Ήπειρο.

Η συγκεκριμένη πληροφορία έγινε γνωστή από μέσα της Ινδίας, χώρα στην οποία τα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας είναι ιδιαίτερα δημοφιλή.

Το πρόβλημα που αναγκάζει τη Suzuki να σταματήσει τη διάθεση του Jimny στην Ευρώπη, είναι ότι η κάθε μάρκα πρέπει να διατηρεί το μέσο όρο εκπομπών CO2 των αυτοκινήτων που πουλάει κάτω από κάποιο όριο. Αυτή τη στιγμή ο πήχης είναι στα 120 γρ./χλμ. όμως από το 2021 θα πέσει στα 95 γρ./χλμ. Δεδομένου ότι το ιαπωνικό σκληροτράχηλο μοντέλο εκπέμπει 154 γρ./χλμ. όταν εφοδιάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο και 170 γρ./χλμ. όταν εφοδιάζεται με αυτόματο, δεν είναι δύσκολο να κατανοήσουμε την απόφαση της εταιρείας.

Ωστόσο, στους νόμους υπάρχουν παραθυράκια και η συγκεκριμένη περίπτωση δεν αποτελεί εξαίρεση. Η ευρωπαϊκή νομοθεσία έχει θέσει τα όρια ρύπων μόνο για τα επιβατικά μοντέλα, όμως στα επαγγελματικά τα πράγματα είναι πιο χαλαρά. Έτσι, η λύση που εξετάζουν στη Suzuki είναι να συνεχίσει η εμπορική πορεία του Jimny στην Ευρώπη, αφού πρώτα γίνουν κάποιες αλλαγές στην καμπίνα και αφαιρεθούν τα πίσω καθίσματα.

Μία ακόμα λύση θα ήταν η αντικατάσταση του ατμοσφαιρικού κινητήρα των 1.5 λίτρων που αποδίδει 102 ίππους, από κάποιο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο πιο μικρού κυβισμού ή μία από τις υβριδικές επιλογές που έχει ήδη στην γκάμα της η Suzuki. Σύμφωνα με τα ινδικά μέσα η εταιρεία κινείται προς αυτό το σενάριο, όμως ακόμα δεν είναι σίγουρο πότε θα υπάρξουν εξελίξεις.

Όσο θα γίνονται πιο αυστηρές οι προδιαγραφές ρύπων, τόσο θα πληθαίνουν τα μοντέλα που οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα αναγκαστούν να “κόψουν” από την παραγωγή. Αυτός είναι ένας από τους βασικούς λόγους για την “έκρηξη” των ηλεκτρικών που βλέπουμε το τελευταίο διάστημα, η οποία θα γίνει εντονότερη σταδιακά.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.