Είστε εδώ

Auto News

Στον "πάγο" μεταβιβάσεις-ταξινομήσεις αυτοκινήτων

του Γιάννη Κανουπάκη

Πάνω από μια εβδομάδα έχουν μπλοκάρει οι μεταβιβάσεις αυτοκινήτων, λόγω προβλήματος στο μηχανογραφικό σύστημα του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Έχει «κλατάρει» το πρόγραμμα ταξινόμησης, διότι τέλειωσε το συμβόλαιο συντήρησης με την εταιρία που ήταν αρμόδια για το σχετικό έργο, με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτή η μεταβίβαση οποιουδήποτε αυτοκινήτου, είτε καινούργιου είτε μεταχειρισμένου… Σε μια εποχή που κάθε μέρα έχει μεγάλο κόστος για την «παγωμένη» αγορά του κλάδου. Το επιβεβαίωσε ο γενικός διευθυντής του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), Δημήτρης Πάτσιος, μιλώντας σε ραδιόφωνο. «Υπάρχουν πολλά παράπονα, -ανέφερ-, αφού πελάτες εξοφλούν τα αυτοκίνητά τους, θέλουν να τα παραλάβουν και να τα κυκλοφορήσουν και δεν υπάρχει η δυνατότητα να είναι αυτό εφικτό»… «Είναι εκτός κάθε πρακτικής, -πρόσθεσε-, τόσες μέρες, πρακτικά να μη λειτουργεί το Υπουργείο Υποδομών. Δεν υπάρχει προηγούμενο. Είναι εντελώς ασύνηθες επί οκτώ εργάσιμες να μην ταξινομούνται και να μην μεταβιβάζονται αυτοκίνητα». 

Δεν υπάρχει, λοιπόν, επάρκεια ανταλλακτικών και ειδικός εξοπλισμός, μετά τη λήξη του συμβολαίου με την  εργολήπτρια εταιρία και τώρα πρέπει όλα να παραγγελθούν από την αρχή. Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου, το πρόβλημα έχει προκύψει, επειδή το σύστημα χρειάζεται αναβάθμιση, κάτι που εμπίπτει στις διαδικασίες περί προμηθειών του Δημοσίου. Αυτό, καθυστερεί τις μεταβιβάσεις μέχρι να δοθεί οριστική λύση. Διαβεβαιώνουν ωστόσο ότι, εντός των ημερών θα δοθεί κάποια λύση, έστω και προσωρινή, προκειμένου να ξεμπλοκάρει το σύστημα. Τη συντήρηση του συστήματος είχε αναλάβει η εταιρία «Bull», της οποίας όμως η σχετική σύμβαση έχει λήξει από το 2013 και δεν έχει ανανεωθεί. 

Καταβάλλεται, πάντως, προσπάθεια ώστε να εγκριθούν ορισμένα κονδύλια, προκειμένου η εν λόγω εταιρία να αγοράσει και να εγκαταστήσει τα απαιτούμενα ανταλλακτικά, και να λειτουργήσει το σύστημα. Όμως, χρειάζονται τουλάχιστον 10 ημέρες ακόμη, καθώς η διαδικασία είναι εξαιρετικά χρονοβόρος, κυρίως λόγω των ελέγχων στην κίνηση κεφαλαίων (capital controls) που έχει επιβληθεί.   Ως γνωστόν, εξ άλλου, έχει αποφασισθεί από καιρό να μη γίνονται ανανεώσεις συμβάσεων, αλλά νέοι διαγωνισμοί. Στο πλαίσιο αυτό, έχει γίνει ο σχετικός διαγωνισμός από τις αρχές του 2015, χωρίς όμως μέχρι στιγμής να έχει κατακυρωθεί, λόγω του περιορισμένου αριθμού ενδιαφερομένων

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.