Είστε εδώ

Auto News

Skoda : Ποιος ξήλωσε την οροφή του Karoq;

του Γιώργου Ψαρρά

Ταλέντο και φαντασία απέδειξαν ότι έχουν 23 σπουδαστές από την επαγγελματική σχολή της Skoda στη Μλάντα Μπόλεσλαβ, καθώς μετέτρεψαν οι ίδιοι ένα Karoq σε cabriolet.

Δεν είναι η πρώτη φορά που οι σπουδαστές της τσέχικης εταιρίας, μετατρέπουν ένα όχημα της, καθώς αυτό συμβαίνει για πέμπτη φορά. Σύμφωνα με την Skoda το πρωτότυπο Karoq cabriolet διατηρεί σταθερό το μήκος του στα 4.382 χλστ., το πλάτος του στα 1.811 χλστ. και το μεταξόνιο του στα 2.638 χλστ.

Ωστόσο το ύψος του χαμήλωσε χάρη στη χρήση αμορτισέρ που προέρχονται από την Octavia RS, ενώ δεν αποκαλύπτεται το σχετικό νούμερο, κάτι που προφανώς θα μάθουμε αρχές Ιουνίου. Τότε θα μάθουμε και τo όνομα που θα του δώσουν οι σπουδαστές της Skoda στο Karoq cabriolet.  

Για τη δημιουργία του Karoq χωρίς οροφή οι σπουδαστές είχαν φυσικά την υποστήριξη των τεχνικών, μηχανικών και σχεδιαστών της Skoda. To εν λόγω Karoq χωρίς το επάνω μεταλλικό του τμήμα διαθέτει λογότυπα της Skoda που φαίνονται στο σκοτάδι, ενώ προβάλλονται στην άσφαλτο τη νύχτα. Τροφοδοτείται από τον τετρακύλινδρο 1.5 TSI βενζινοκινητήρα, ο οποίος επιτρέπει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 8,4 δευτ. και τελική ταχύτητα 204 χλμ./ώρα.

Η επαγγελματική σχολή της Skoda ιδρύθηκε το 1927, ενώ προσφέρει τριετή και τετραετή προγράμματα σπουδών και από αυτή έχουν αποφοιτήσει πάνω από 900 νέοι άνθρωποι.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.