Είστε εδώ

Auto News

Seat: Ελέγξτε το αυτοκίνητο μετά από μέρες ακινησίας

του Γιώργου Ψαρρά

Τα μέτρα περιορισμού των μετακινήσεων μας, λόγω του Covid-19, από χτες, Δευτέρα 4 Μαΐου 2020, έχουν μειωθεί σε μεγάλο βαθμό.

Επομένως ήρθε η ώρα να βγάλουμε μια βόλτα το αυτοκίνητο μας, το οποίο είχε μπει επίσης σε καραντίνα για αρκετές εβδομάδες, καθώς οι μακρινές μετακινήσεις ήταν απαγορευμένες.

Η Seat λοιπόν μας δίνει τέσσερις χρήσιμες συμβουλές για ασφαλή επιστροφή του αυτοκινήτου μας στους δρόμους.

Σύμφωνα με την ισπανική εταιρεία το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να ελέγξουμε είναι η στάθμη όλων των υγρών, δηλαδή το καύσιμο στο ρεζερβουάρ, το λάδι του κινητήρα, το νερό των υαλοκαθαριστήρων και το ψυκτικό υγρό.

Αφού ενεργοποιήσετε τον κινητήρα, μετά από καιρό, αφήστε τον να λειτουργήσει για μερικά λεπτά πριν ξεκινήσετε, ώστε να κυκλοφορήσουν τα υγρά και να λιπανθούν όλα τα μέρη. Τσεκάρετε επίσης και για τυχόν διαρροές υγρών κυρίως κάτω από το διαμέρισμα του κινητήρα. Βεβαιωθείτε ακόμα ότι δεν ακούγεται κανένας ασυνήθιστος θόρυβος κατά την εκκίνηση από τον κινητήρα.

Δεύτερο βήμα είναι να ελέγξετε την πίεση των ελαστικών, η οποία συνήθως μειώνεται όταν ο αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο για πολλές μέρες, ειδικά το καλοκαίρι. Αν μάλιστα το αυτοκίνητο παραμείνει σε ακινησία για πολύ καιρό ενδέχεται να χάσει όλη την πίεση των ελαστικών. Τότε το βάρος του αυτοκινήτου μπορεί να παραμορφώσει τους τροχούς. Για αυτό προτείνεται αν ξέρει κάποιος ότι θα μετακινήσει μετά από καιρό το αυτοκίνητο του να βάζει το μέγιστο επιτρεπόμενο αέρα στα ελαστικά.

Τρίτος στη σειρά είναι ο έλεγχος ότι λειτουργούν σωστά οι υαλοκαθαριστήρες, τα φώτα, τα φλας, τα παράθυρα και όλα τα ηλεκτρικά συστήματα, ενώ αν υπάρχει κάποια βλάβη συνήθως ανάβει προειδοποιητική λυχνία στον πίνακα οργάνων.

Τέταρτο αλλά αρκετά σημαντικό βήμα είναι με ένα αντισηπτικό μαντηλάκι να απολυμάνετε ορισμένα σημεία στο εξωτερικό και εσωτερικό του αυτοκινήτου, καθώς ο ιός κυκλοφορεί ακόμα.

Καθαρίστε τις χειρολαβές, το τιμόνι, το λεβιέ ταχυτήτων, την οθόνη αφής (αν υπάρχει), τους μοχλούς των φλας και φώτων, τα κουμπιά των ηλεκτρικών παραθύρων, τα χειριστήρια ρύθμισης του καθίσματος, το ταμπλό, τη λαβή ανοίγματος-κλεισίματος του πορτμπαγκάζ.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.