Είστε εδώ

Auto News

Renault: Οι αλλαγές που φέρνει η δεύτερη γενιά του Zoe

του Σωτήριου Χάλλα

Η Renault παρουσίασε τη νέα γενιά του Zoe, του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της που προορίζεται για χρήση κυρίως μέσα στην πόλη, στην οποία υπάρχουν αρκετές αναβαθμίσεις.

Η πρώτη μεγάλη αλλαγή είναι ότι πλέον, εκτός από τον κινητήρα των 110 ίππων που είχε και η προηγούμενη γενιά, υπάρχει ένας νέος ο οποίος αποδίδει 135 ίππους και 245 Nm ροπής. Μαζί με την ισχύ ανέβηκε και η χωρητικότητα της μπαταρίας η οποία πλέον φτάνει τις 52 kWh με την αυτονομία να αγγίζει τα 395 χλμ. Η αύξηση της ισχύος βελτίωσε και τις επιδόσεις με το 0-100 χλμ./ώρα να πραγματοποιείται πλέον σε 10 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να είναι περιορισμένη στα 140 χλμ./ώρα.

Για τη φόρτιση της μπαταρίας του το νέο Zoe μπορεί να συνδεθεί σε φορτιστή ισχύος μέχρι 50 kW. Όταν γίνει αυτό η αυτονομία που κερδίζει το γαλλικό μοντέλο επαρκεί για 145 χλμ. ενώ σε φορτιστή ισχύος 22 kW χρειάζεται μία ώρα για 126 χλμ. Σε περίπτωση σύνδεσης με Wallbox των 7 kW η πλήρης φόρτιση χρειάζεται 9 ώρες και 25 λεπτά.

Στο εσωτερικό υπάρχει νέα σχεδίαση η οποία ακολουθεί τα πρότυπα που είδαμε στο νέο Clio ενώ αναβαθμισμένη είναι και η ποιότητα των υλικών. Ο πίνακας οργάνων έχει γίνει ψηφιακός με διαγώνιο 10 ιντσών, το infotainment είναι συμβατό με Android Auto και Apple CarPlay ενώ υπάρχει και επιφάνεια για ασύρματη φόρτιση smartphone.

Σε επίπεδο συστημάτων ασφαλείας το νέο Zoe εξοπλίζεται με αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, έλεγχο τυφλού σημείου, αναγνώριση σημάτων οδικής κυκλοφορίας, κ.α.

Η Renault δέχεται ήδη παραγγελίες και οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται προς το τέλος του έτους.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.