Κάντε εικόνα το εξής σκηνικό, το βαν Renault Master να σταθμεύει, η πίσω πόρτα του να ανοίγει ηλεκτρικά και να κατεβαίνει προς το έδαφος δημιουργώντας μια ράμπα, ώστε να εξέλθει από αυτό ένα μονοθέσιο της Formula 1.
Σίγουρα αν βλέπατε κάτι τέτοιο θα το βιντεοσκοπούσατε με το smartphone σας. H παραπάνω διαδικασία εκτελείται αρκετά συχνά, καθώς αποστολή του ξεχωριστού αυτού βαν Master είναι να μεταφέρει το μονοθέσιο της Renault, όχι όμως στις πίστες που διοργανώνονται τα Γκραν Πρι, αλλά σε πάνω από 200 εκδηλώσεις σε όλη την Ευρώπη. Εκεί το μονοθέσιο της γαλλικής εταιρείας γίνεται στατικό έκθεμα και συλλέκτης πολλών φλας που αστράφτουν πάνω του.
Αναφορικά τώρα με το Master των 3,5 τόνων θα πρέπει να πούμε ότι τροφοδοτείται από twin-turbo πετρελαιοκινητήρα 2.3 λίτρων, ε ο οποίος αποδίδει 170 ίππους, φέρει την υπογραφή της εταιρείας μετατροπών Advanced KFS, διαθέτει ειδικά στηρίγματα για να συγκρατείται εντός του το μονοθέσιο, αλλά και ράφι για τη φύλαξη εξαρτημάτων, όπως η «μύτη» του που αφαιρείται για να χωρέσει εντός του βαν.
Το ωφέλιμο φορτίο του Master είναι 844 κιλά, ενώ το μονοθέσιο με τοποθετημένο τον κινητήρα του ζυγίζει 700 κιλά. Η φόρτωση-εκφόρτωση του μονοθέσιου στο βαν Master διαρκεί μόλις 15 λεπτά και χρειάζεται ένα μόνο άτομο.