Είστε εδώ

Auto News

Renault Master: Το βαν που μεταφέρει μονοθέσιο της Formula 1

του Γιώργου Ψαρρά

Κάντε εικόνα το εξής σκηνικό, το βαν Renault Master να σταθμεύει, η πίσω πόρτα του να ανοίγει ηλεκτρικά και να κατεβαίνει προς το έδαφος δημιουργώντας μια ράμπα, ώστε να εξέλθει από αυτό ένα μονοθέσιο της Formula 1.

Σίγουρα αν βλέπατε κάτι τέτοιο θα το βιντεοσκοπούσατε με το smartphone σας. H παραπάνω διαδικασία εκτελείται αρκετά συχνά, καθώς αποστολή του ξεχωριστού αυτού βαν Master είναι να μεταφέρει το μονοθέσιο της Renault, όχι όμως στις πίστες που διοργανώνονται τα Γκραν Πρι, αλλά σε πάνω από 200 εκδηλώσεις σε όλη την Ευρώπη. Εκεί το μονοθέσιο της γαλλικής εταιρείας γίνεται στατικό έκθεμα και συλλέκτης πολλών φλας που αστράφτουν πάνω του.

Αναφορικά τώρα με το Master των 3,5 τόνων θα πρέπει να πούμε ότι τροφοδοτείται από twin-turbo πετρελαιοκινητήρα 2.3 λίτρων, ε ο οποίος αποδίδει 170 ίππους, φέρει την υπογραφή της εταιρείας μετατροπών Advanced KFS, διαθέτει ειδικά στηρίγματα για να συγκρατείται εντός του το μονοθέσιο, αλλά και ράφι για τη φύλαξη εξαρτημάτων, όπως η «μύτη» του που αφαιρείται για να χωρέσει εντός του βαν.

Το ωφέλιμο φορτίο του Master είναι 844 κιλά, ενώ το μονοθέσιο με τοποθετημένο τον κινητήρα του ζυγίζει 700 κιλά. Η φόρτωση-εκφόρτωση του μονοθέσιου στο βαν Master διαρκεί μόλις 15 λεπτά και χρειάζεται ένα μόνο άτομο.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.