![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/1/3/photon23719f61757.jpg?itok=9pJxfCq5)
Η Renault μέσα στο 2017 αναγκάστηκε να ρισκάρει προκειμένου να μη μείνει πίσω σε ό,τι αφορά την ισχύ του κινητήριου συνόλου της σε σχέση με τους άλλους κατασκευαστές.
Ως ένα βαθμό αυτό το ρίσκο της βγήκε αφού η Red Bull που εφοδιάζεται με κινητήρες των Γάλλων κατάφερε να πετύχει τρεις νίκες μέσα στη σαιζόν όμως όλες οι ομάδες που χρησιμοποιούσαν τα γαλλικά σύνολα υπέφεραν από συχνές εγκαταλείψεις.
Πέρα από την απώλεια βαθμών αυτό είχε ως αποτέλεσμα την εξάντληση των επιτρεπόμενων κινητήρων και την επιβολή ποινών καθώς οι ομάδες αναγκάζονταν να αλλάζουν συχνά τα εξαρτήματα των υβριδικών συνόλων.
Χαρακτηριστικό είναι ότι μόνο η Red Bull δέχτηκε 300 περισσότερες θέσεις ποινής σε σχέση με τη Ferrari και τη Mercedes κάνοντας τον Κρίστιαν Χόρνερ να χαρακτηρίσει το 2017 ως τη χειρότερη χρονιά της δεκαετίας στον τομέα της αξιοπιστίας.
Το αφεντικό της Renault F1 ζήτησε συγγνώμη από τις ομάδες-πελάτες των κίτρινων αλλά είπε ότι η εταιρεία έπρεπε να είναι αρκετά επιθετική όσον αφορά τη μονάδα ισχύος για να αποφευχθεί η περαιτέρω απομάκρυνση της Mercedes και της Ferrari.
Ο κινητήρας του 2017 ήταν εντελώς καινούριος και έτσι δεν είχαν προλάβει να γίνουν επαρκείς στο δυναμόμετρο. Τα πρώτα προβλήματα εντοπίστηκαν στις χειμερινές δοκιμές ενώ κάποια ακόμα προβλήματα εντοπίστηκαν στους πρώτους αγώνες του 2017 οπότε δεν υπήρχε χρόνος για πισωγυρίσματα.
Κάποια στιγμή μέσα στη σαιζόν η Renault βρήκε τρόπο να κάνει το υβριδικό της σύνολο να αποδίδει περισσότερη ισχύ αλλά αυτό προϋπέθετε ότι οι ομάδες θα μπορούσαν να του προσφέρουν καλύτερη ψύξη. Κάποιες από τις ομάδες τα κατάφεραν και κάποιες άλλες όχι και αυτό είναι η βασική αιτία των περισσότερων φετινών προβλημάτων αξιοπιστίας.
Αυτά τα προβλήματα είχαν κόστος και για την εργοστασιακή ομάδα της Renault η οποία δεν κατάφερε να πετύχει το στόχο της ο οποίος ήταν να τερματίσει πάνω από τη Williams.