Είστε εδώ

Auto News

Renault F1: Περισσότερη ισχύς εις βάρος της αξιοπιστίας

του Σωτήριου Χάλλα

Η Renault μέσα στο 2017 αναγκάστηκε να ρισκάρει προκειμένου να μη μείνει πίσω σε ό,τι αφορά την ισχύ του κινητήριου συνόλου της σε σχέση με τους άλλους κατασκευαστές.

Ως ένα βαθμό αυτό το ρίσκο της βγήκε αφού η Red Bull που εφοδιάζεται με κινητήρες των Γάλλων κατάφερε να πετύχει τρεις νίκες μέσα στη σαιζόν όμως όλες οι ομάδες που χρησιμοποιούσαν τα γαλλικά σύνολα υπέφεραν από συχνές εγκαταλείψεις.

Πέρα από την απώλεια βαθμών αυτό είχε ως αποτέλεσμα την εξάντληση των επιτρεπόμενων κινητήρων και την επιβολή ποινών καθώς οι ομάδες αναγκάζονταν να αλλάζουν συχνά τα εξαρτήματα των υβριδικών συνόλων.

Χαρακτηριστικό είναι ότι μόνο η Red Bull δέχτηκε 300 περισσότερες θέσεις ποινής σε σχέση με τη Ferrari και τη Mercedes κάνοντας τον Κρίστιαν Χόρνερ να χαρακτηρίσει το 2017 ως τη χειρότερη χρονιά της δεκαετίας στον τομέα της αξιοπιστίας.

Το αφεντικό της Renault F1 ζήτησε συγγνώμη από τις ομάδες-πελάτες των κίτρινων αλλά είπε ότι η εταιρεία έπρεπε να είναι αρκετά επιθετική όσον αφορά τη μονάδα ισχύος για να αποφευχθεί η περαιτέρω απομάκρυνση της Mercedes και της Ferrari.

Ο κινητήρας του 2017 ήταν εντελώς καινούριος και έτσι δεν είχαν προλάβει να γίνουν επαρκείς στο δυναμόμετρο. Τα πρώτα προβλήματα εντοπίστηκαν στις χειμερινές δοκιμές ενώ κάποια ακόμα προβλήματα εντοπίστηκαν στους πρώτους αγώνες του 2017 οπότε δεν υπήρχε χρόνος για πισωγυρίσματα.

Κάποια στιγμή μέσα στη σαιζόν η Renault βρήκε τρόπο να κάνει το υβριδικό της σύνολο να αποδίδει περισσότερη ισχύ αλλά αυτό προϋπέθετε ότι οι ομάδες θα μπορούσαν να του προσφέρουν καλύτερη ψύξη. Κάποιες από τις ομάδες τα κατάφεραν και κάποιες άλλες όχι και αυτό είναι η βασική αιτία των περισσότερων φετινών προβλημάτων αξιοπιστίας.

Αυτά τα προβλήματα είχαν κόστος και για την εργοστασιακή ομάδα της Renault η οποία δεν κατάφερε να πετύχει το στόχο της ο οποίος ήταν να τερματίσει πάνω από τη Williams.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.