Είστε εδώ

Auto News

Nissan: Πρώτες πληροφορίες για το νέο Juke

του Σωτήριου Χάλλα

Όντας στην παραγωγή από το 2010 έφτασε η στιγμή για τη Nissan να παρουσιάσει τη δεύτερη γενιά του Juke με τις μέχρι τώρα πληροφορίες να αναφέρουν ότι αυτό θα γίνει το καλοκαίρι του 2019.

Το ιαπωνικό crossover θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B που έχουν αναπτύξει από κοινού οι Renault και Nissan. Η χρήση της συγκεκριμένης πλατφόρμας θα του επιτρέψει να έχει πρόσβαση σε πληθώρα κινητήρων ενώ περιμένουμε να δούμε και μία υβριδική έκδοση όπου ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα χρησιμοποιείται ως γεννήτρια.

Όσον αφορά τους αποκλειστικά θερμικούς κινητήρες τα σύνολα που περιμένουμε να δούμε από το στρατόπεδο της βενζίνης είναι ο γνώριμος και από άλλα μοντέλα του 1.0 λίτρου στη βάση της γκάμας και στην κορυφή της ο επίσης γνώριμος των 1.6 λίτρων που αποδίδει 190 ίππους. Στα του πετρελαίου δεν περιμένουμε τίποτα διαφορετικό από τον διαχρονικό και ευρέως χρησιμοποιούμενο κινητήρα των 1.5 λίτρων.

Στον τομέα της σχεδίασης το νέο Juke θα συνεχίσει στον έντονο και διαφορετικό δρόμο που κινήθηκε η πρώτη γενιά. Φυσικά θα εναρμονιστεί με τις γραμμές που ακολουθούνται και σε άλλα μοντέλα της μάρκας όμως κάποια ιδιαίτερα στοιχεία όπως τα ψηλά τοποθετημένα φώτα θα παραμείνουν.

Τις αλλαγές της νέας γενιάς περιλαμβάνονται το ελαφρώς μεγαλύτερο μεταξόνιο με συνέπεια την προσφορά καλύτερων χώρων στους πίσω επιβάτες, τα πλαστικά καλύτερης ποιότητας, το βελτιωμένο infotainment με αυξημένη συνδεσιμότητα και οι πολλές σχεδιαστικές επιλογές που θα επιτρέπουν στον υποψήφιο αγοραστή να επέμβει στην εμφάνιση.

Η κατασκευή του μοντέλου όσον αφορά την Ευρώπη θα γίνεται στην Βρετανία στο εργοστάσιο στο Sunderland.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.