Είστε εδώ

Auto News

Nissan: Νέα έκδοση του Leaf με μεγαλύτερη αυτονομία

του Σωτήριου Χάλλα

Το Leaf δεύτερης γενιάς συνεχίζει την επιτυχημένη εμπορική πορεία που είχε η πρώτη γενιά του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της Nissan κάτι που οφείλεται εν μέρει στην ικανοποιητική αυτονομία των 270 χλμ. που προσφέρει.

Η έκδοση του Leaf που κυκλοφορεί εξοπλίζεται με μπαταρία χωρητικότητας 40 kWh η οποία τροφοδοτεί κινητήρα που αποδίδει 150 ίππους και 320 Nm ροπής. Με αυτά τα χαρακτηριστικά το Leaf έχει πολύ ικανοποιητικές επιδόσεις αφού χρειάζεται μόλις 7.9 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα. με την τελική τα ταχύτητα να είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 144 χλμ./ώρα.

Όταν παρουσίασαν το Leaf οι Ιάπωνες είχαν πει ότι θα υπάρξουν εκδόσεις με μεγαλύτερη μπαταρία και τώρα έχουμε τις πρώτες ενδείξεις σχετικά με αυτές τις εκδόσεις.

Η Nissan Αμερικής έβγαλε ένα δελτίο τύπου σχετικά με τον ανανεωμένο κατάλογο του 2019. Σε κάποιο σημείο του δελτίου αναφέρεται σε μία σειρά ότι στο μέλλον θα υπάρξει και έκδοση με μεγαλύτερη αυτονομία.

Αν και δεν υπάρχει κάποια επίσημη ενημέρωση, πηγές αναφέρουν ότι αυτή η έκδοση θα ονομάζεται Leaf E-Plus και η μπαταρία θα έχει χωρητικότητα 60 kWh ανεβάζοντας, έτσι, την αυτονομία στην περιοχή των 400 χλμ.

Όσον αφορά την εμπορική πορεία του Leaf E-Plus περιμένουμε ότι θα παρουσιαστεί μέσα στο 2019 και ότι οι πωλήσεις θα αρχίσουν το 2020.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.