![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/9/18/photon26477f69562.jpg?itok=ou1CXUfD)
Το Leaf δεύτερης γενιάς συνεχίζει την επιτυχημένη εμπορική πορεία που είχε η πρώτη γενιά του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της Nissan κάτι που οφείλεται εν μέρει στην ικανοποιητική αυτονομία των 270 χλμ. που προσφέρει.
Η έκδοση του Leaf που κυκλοφορεί εξοπλίζεται με μπαταρία χωρητικότητας 40 kWh η οποία τροφοδοτεί κινητήρα που αποδίδει 150 ίππους και 320 Nm ροπής. Με αυτά τα χαρακτηριστικά το Leaf έχει πολύ ικανοποιητικές επιδόσεις αφού χρειάζεται μόλις 7.9 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα. με την τελική τα ταχύτητα να είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 144 χλμ./ώρα.
Όταν παρουσίασαν το Leaf οι Ιάπωνες είχαν πει ότι θα υπάρξουν εκδόσεις με μεγαλύτερη μπαταρία και τώρα έχουμε τις πρώτες ενδείξεις σχετικά με αυτές τις εκδόσεις.
Η Nissan Αμερικής έβγαλε ένα δελτίο τύπου σχετικά με τον ανανεωμένο κατάλογο του 2019. Σε κάποιο σημείο του δελτίου αναφέρεται σε μία σειρά ότι στο μέλλον θα υπάρξει και έκδοση με μεγαλύτερη αυτονομία.
Αν και δεν υπάρχει κάποια επίσημη ενημέρωση, πηγές αναφέρουν ότι αυτή η έκδοση θα ονομάζεται Leaf E-Plus και η μπαταρία θα έχει χωρητικότητα 60 kWh ανεβάζοντας, έτσι, την αυτονομία στην περιοχή των 400 χλμ.
Όσον αφορά την εμπορική πορεία του Leaf E-Plus περιμένουμε ότι θα παρουσιαστεί μέσα στο 2019 και ότι οι πωλήσεις θα αρχίσουν το 2020.