Είστε εδώ

Auto News

Mercedes S-Class: Έφτασε ανανεωμένη η γερμανική λιμουζίνα

του Γιώργου Ψαρρά

Ελληνικό έδαφος πάτησε η ανανεωμένη Mercedes S-Class, την οποία γνωρίσαμε και περιεργαστήκαμε στη στατική της παρουσίαση.

Η ναυαρχίδα της Mercedes διαθέτει αλλαγές στους προφυλακτήρες, στη μάσκα και στα φωτιστικά της σώματα εμπρός-πίσω, με εξέχουσα την παρουσία των προβολέων MULTIBEAM LED, ενώ πατάει σε νέες ζάντες αλουμινίου 17 έως 20 ιντσών.

Στο εσωτερικό της τιμώμενα πρόσωπα είναι οι πίσω επιβάτες, καθώς έχουν άπλετους χώρους, κρυφό ατμοσφαιρικό LED φωτισμό 64 αποχρώσεων, υψηλής ποιότητας υλικά, ηχοσύστημα της Burmester, άφθονη πολυτέλεια με δερμάτινες και ξύλινες επενδύεις.

Ο σοφέρ τώρα της S-Class δεν περνάει άσχημα, καθώς στα «εργαλεία» δουλειάς του περιλαμβάνονται οι δυο οθόνες των 12,3 ιντσών, κάθισμα με λειτουργία μασάζ, head-up display, τα ενσωμάτωνα πλήκτρα αφής στο πολυλειτουργικό τιμόνι, το touchpad για το χειρισμό του συστήματος πολυμέσων, ενώ μπορει να δίνει μέχρι και φωνητικές εντολές χάρη στο σύστημα LINGUATRONIC.

Το όνομα της S-Class είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τεχνολογίες αιχμής. Έτσι λοιπόν εξοπλίζεται με το ROAD SURFACE SCAN, το οποίο αναγνωρίζει εκ των προτέρων τις λακκούβες του οδοστρώματος, το αναβαθμισμένο Intelligent Drive που οδηγεί ένα βήμα πιο κοντά στην αυτόνομη οδήγησης, καθώς μπορει να ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα πριν από στροφές, διασταυρώσεις ή είσοδο σε κυκλικό κόμβο.

Παράλληλα το σύστημα ENERGIZING κάνει πιο απολαυστική τη διαδρομή για τον επιβάτη του κάθε καθίσματος προσαρμόζοντας κατάλληλα τον κλιματισμό, τον αρωματισμό, το φωτισμό της καμπίνας, τη θέρμανση, τον αερισμό και το μασάζ του καθίσματος, ενώ περιλαμβάνει τα έξι προγράμματα Freshness, Warmth, Vitality, Joy, Comfort και Training.

Ας δούμε τώρα τη γκάμα κινητήρων της ανανεωμένης S-Class.

Ο εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας των 3.0 λίτρων προσφέρει στην S 450 (και σε έκδοση 4MATIC) 367 ίππους και στην S500 435 ίππους. Συνεχίζουμε με το V8 biturbo κινητήρα των 4.0 λίτρων που χαρίζει στην S 560 4MATIC και Maybach S 560 4MATIC 469 ίππους. Ανεβαίνουμε στην ιεραρχία συναντώντας το V12 βενζινοκινητήρα των 6.0 λίτρων με ισχύ 830 ίππων, ενώ στην Maybach S 650 αποδίδει 630 ίππους.

Στην κορυφή βρίσκεται ο V8 biturbo των 4.0 λίτρων των 612 ίππων που ανήκει στην AMG S 63 4MATIC+ και ένα σκαλί πιο πάνω ο V12 χωρητικότητας 6.0 λίτρων και απόδοσης 630 ίππων της AMG S 65.

Οι πετρελαιοκίνητες S 350 d (4MATIC) και S 400 d (4MATIC) τροφοδοτούνται από τον εξακύλινδρο των 3.0 λίτρων με ισχύ 286 και 340 ίππους αντίστοιχα.

Η αρχική τιμή της ανανεωμένης S-Class στη χώρα μας ορίζεται στα 129.949 ευρώ για την S350 d (4MATIC) με κοντό μεταξόνιο και φτάνει μέχρι τα 389.630 ευρώ για την AMG S 65.

 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.