![Η ανανεωμένη E-Class sedan](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/3/3/photon31741f85438.jpg?itok=XIqNpARj)
Η E-Class, ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα στην γκάμα της Mercedes, ανανεώθηκε ώστε να συνεχίσει να βρίσκεται στο κλίμα της εποχής, με τις αλλαγές να είναι σε αισθητικό και τεχνολογικό επίπεδο, καθώς και σε ό,τι αφορά τους κινητήρες.
Εξωτερικά, στο εμπρός μέρος συναντάμε νέα φωτιστικά σώματα, ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και μεγαλύτερη γρίλια. Στο πίσω μέρος τα τριγωνικά φώτα έχουν αντικατασταθεί με άλλα, πιο ίσια και πιο λεπτά που είναι εμπνευσμένα από τη CLS, ενώ διαφορετική είναι και η εικόνα του προφυλακτήρα.
Στο εσωτερικό πλέον έχει την τελευταία λέξη του συστήματος MBUX, στο οποίο περιλαμβάνονται δύο οθόνες των 10.25 ιντσών (ή προαιρετικά δύο των 12.3 ιντσών).
Αλλαγές υπάρχουν και στους κινητήρες, καθώς πλέον προσφέρονται εφτά plug-in υβριδικές προτάσεις, με την κίνηση να πηγαίνει μόνο στον πίσω ή και στους δύο άξονες. Η ισχύς ποικίλλει από 156 μέχρι 367 ίππους στα βενζινοκίνητα σύνολα και από 160 μέχρι 330 ίππους στα πετρελαιοκίνητα. Επίσης, διατίθεται ήπια υβριδική επιλογή 3.0 λίτρων με ηλεκτροκινητήρα 20 ίππων και 180 Nm, αλλά και εξακύλινδρος diesel κινητήρας.
Η ανανέωση επεκτείνεται και στην E-Class All-Terrain, το Estate μοντέλο των Γερμανών με crossover στοιχεία, του οποίου βασικοί ανταγωνιστές είναι τα Audi A6 Allroad και Volvo V90 Cross Country. Τα φωτιστικά σώματα τόσο εμπρός, όσο και πίσω είναι ίδια με της E-Class Wagon, δηλαδή της μη υπερυψωμένης έκδοσης ενώ οι προφυλακτήρες, οι λεπτομέρειες χρωμίου, η αεροτομή στο πάνω μέρος της πόρτας του χώρου αποσκευών, οι ράγες οροφής και το προστατευτικό πλαστικό που περιβάλει το αυτοκίνητο, είναι ίδια με το προ ανανέωσης μοντέλο. Η τετρακίνηση ανήκει στον βασικό εξοπλισμό, ενώ σε πρώτη φάση ο κινητήρας θα είναι μόνο ένας. Πρόκειται για εξακύλινδρο σύνολο 3.0 λίτρων σε συνδυασμό με ήπια υβριδικό σύστημα που προσφέρει 22 ίππους και 180 Nm ροπής, ενώ η συνολική απόδοση φτάνει τους 370 ίππους και τα 500 Nm ροπής. Σταδιακά θα προστεθούν και άλλοι κινητήρες στην γκάμα της E-Class All-Terrain.
Μαζί με τις ανανεωμένες E-Class και E-Class All-Terrain, η Mercedes παρουσίασε και την ισχυρότερη έκδοση του μοντέλου με την ονομασία Mercedes-AMG E53, η οποία αφορά τόσο το sedan αμάξωμα, όσο και το wagon, στην ανανεωμένη τους εκδοχή.
Σε αισθητικό επίπεδο οι διαφορές εντοπίζονται στους προφυλακτήρες, τη λεπτή αεροτομή στο πορτ-παγκάζ, τον πιο έντονο διαχύτη ο οποίος φιλοξενεί τις τέσσερις εξατμίσεις και τα δύο έντονα νεύρα στο καπό.
Ο κινητήρας είναι διπλά υπερτροφοδοτούμενος, εξακύλινδρος στα 3.0 λίτρα και αποδίδει 435 ίππους και 520 Nm ροπής. Συνοδεύεται από ήπια υβριδικό σύνολο που προσθέτει υπό συνθήκες 22 ίππους και 180 Nm ροπής, οπότε η απόδοση ανεβαίνει στους 457 ίππους και τα 770 Nm ροπής. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο με εννέα σχέσεις και η ισχύς περνάει σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος 4Matic+, όμως υπάρχει επιλογή που στέλνει την κίνηση μόνο πίσω.
Για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 4.5 δευτερόλεπτα στη sedan εκδοχή και 4.6 δευτερόλεπτα στην estate, με την τελική ταχύτητα να είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα ή 270 χλμ./ώρα με το προαιρετικό πακέτο AMG Driver’s Package.