Είστε εδώ

Auto News

Mercedes: Ανανέωση για όλη την γκάμα της E-Class

του Σωτήριου Χάλλα

Η E-Class, ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα στην γκάμα της Mercedes, ανανεώθηκε ώστε να συνεχίσει να βρίσκεται στο κλίμα της εποχής, με τις αλλαγές να είναι σε αισθητικό και τεχνολογικό επίπεδο, καθώς και σε ό,τι αφορά τους κινητήρες.

Εξωτερικά, στο εμπρός μέρος συναντάμε νέα φωτιστικά σώματα, ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και μεγαλύτερη γρίλια. Στο πίσω μέρος τα τριγωνικά φώτα έχουν αντικατασταθεί με άλλα, πιο ίσια και πιο λεπτά που είναι εμπνευσμένα από τη CLS, ενώ διαφορετική είναι και η εικόνα του προφυλακτήρα.

Στο εσωτερικό πλέον έχει την τελευταία λέξη του συστήματος MBUX, στο οποίο περιλαμβάνονται δύο οθόνες των 10.25 ιντσών (ή προαιρετικά δύο των 12.3 ιντσών).

Αλλαγές υπάρχουν και στους κινητήρες, καθώς πλέον προσφέρονται εφτά plug-in υβριδικές προτάσεις, με την κίνηση να πηγαίνει μόνο στον πίσω ή και στους δύο άξονες. Η ισχύς ποικίλλει από 156 μέχρι 367 ίππους στα βενζινοκίνητα σύνολα και από 160 μέχρι 330 ίππους στα πετρελαιοκίνητα. Επίσης, διατίθεται ήπια υβριδική επιλογή 3.0 λίτρων με ηλεκτροκινητήρα 20 ίππων και 180 Nm, αλλά και εξακύλινδρος diesel κινητήρας.

Η ανανέωση επεκτείνεται και στην E-Class All-Terrain, το Estate μοντέλο των Γερμανών με crossover στοιχεία, του οποίου βασικοί ανταγωνιστές είναι τα Audi A6 Allroad και Volvo V90 Cross Country. Τα φωτιστικά σώματα τόσο εμπρός, όσο και πίσω είναι ίδια με της E-Class Wagon, δηλαδή της μη υπερυψωμένης έκδοσης ενώ οι προφυλακτήρες, οι λεπτομέρειες χρωμίου, η αεροτομή στο πάνω μέρος της πόρτας του χώρου αποσκευών, οι ράγες οροφής και το προστατευτικό πλαστικό που περιβάλει το αυτοκίνητο, είναι ίδια με το προ ανανέωσης μοντέλο. Η τετρακίνηση ανήκει στον βασικό εξοπλισμό, ενώ σε πρώτη φάση ο κινητήρας θα είναι μόνο ένας. Πρόκειται για εξακύλινδρο σύνολο 3.0 λίτρων σε συνδυασμό με ήπια υβριδικό σύστημα που προσφέρει 22 ίππους και 180 Nm ροπής, ενώ η συνολική απόδοση φτάνει τους 370 ίππους και τα 500 Nm ροπής. Σταδιακά θα προστεθούν και άλλοι κινητήρες στην γκάμα της E-Class All-Terrain.

Μαζί με τις ανανεωμένες E-Class και E-Class All-Terrain, η Mercedes παρουσίασε και την ισχυρότερη έκδοση του μοντέλου με την ονομασία Mercedes-AMG E53, η οποία αφορά τόσο το sedan αμάξωμα, όσο και το wagon, στην ανανεωμένη τους εκδοχή.

Σε αισθητικό επίπεδο οι διαφορές εντοπίζονται στους προφυλακτήρες, τη λεπτή αεροτομή στο πορτ-παγκάζ, τον πιο έντονο διαχύτη ο οποίος φιλοξενεί τις τέσσερις εξατμίσεις και τα δύο έντονα νεύρα στο καπό.

Ο κινητήρας είναι διπλά υπερτροφοδοτούμενος, εξακύλινδρος στα 3.0 λίτρα και αποδίδει 435 ίππους και 520 Nm ροπής. Συνοδεύεται από ήπια υβριδικό σύνολο που προσθέτει υπό συνθήκες 22 ίππους και 180 Nm ροπής, οπότε η απόδοση ανεβαίνει στους 457 ίππους και τα 770 Nm ροπής. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο με εννέα σχέσεις και η ισχύς περνάει σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος 4Matic+, όμως υπάρχει επιλογή που στέλνει την κίνηση μόνο πίσω.

Για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 4.5 δευτερόλεπτα στη sedan εκδοχή και 4.6 δευτερόλεπτα στην estate, με την τελική ταχύτητα να είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα ή 270 χλμ./ώρα με το προαιρετικό πακέτο AMG Driver’s Package.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.