Είστε εδώ

Auto News

Mercedes - AMG: Πού αλλού θα δούμε το μοτέρ - πασπαρτού της A45 S;

του Σωτήριου Χάλλα

Αυτή τη στιγμή η Mercedes – AMG A45 S είναι το ισχυρότερο μικρομεσαίο που κυκλοφορεί στην αγορά, με τα εύσημα να πηγαίνουν στους 421 ίππους και τα 500 Nm που παράγει ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας των 2.0 λίτρων που βρίσκεται κάτω από το καπό.

Το ίδιο μοτέρ χρησιμοποιείται και στην CLA 45 S, κάνοντάς την, επίσης, το ισχυρότερο μοντέλο στην κατηγορία της. Ωστόσο, οι Γερμανοί δεν μπήκαν στη διαδικασία να δημιουργήσουν ένα τόσο εξελιγμένο σύνολο, μόνο και μόνο για να το τοποθετήσουν στις κορυφαίες εκδόσεις μιας χούφτας μοντέλων.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, στο πλαίσιο δηλώσεων που έκανε ο επικεφαλής της AMG, Τομπάιας Μόερς, είπε ότι η εταιρεία της οποίας ηγείται σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το εν λόγω σύνολο και σε πληθώρα άλλων μοντέλων. Μάλιστα, αποκάλυψε ότι έχει εξελιχτεί με τέτοιο τρόπο ώστε εκτός από εγκάρσια, να μπορεί να τοποθετηθεί και κατά τον διαμήκη άξονα, κάτι που αυξάνει κατακόρυφα τις πιθανές χρήσεις του.

Ένα σενάριο που δείχνει αρκετά πιθανό είναι να χρησιμοποιηθεί στις εκδόσεις της AMG που φέρουν τους κωδικούς 43 και 53. Σε αυτή την περίπτωση θα αντικαταστήσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και προκειμένου να καλυφτεί η διαφορά ισχύος, θα συνδυαστεί με κάποιου είδους ηλεκτροκίνηση.

Θεωρητικά, με τη συνδρομή ενός ή περισσότερων ηλεκτρικών κινητήρων, θα μπορούσε να ξεπεράσει τους 600 ίππους ώστε να μπει ακόμα και στα μοντέλα της κατηγορίας 63, όμως εκεί πρόκειται για δημιουργίες των οποίων οι πιθανοί αγοραστές, μάλλον δε θα αποδεχτούν η ισχύς να προέρχεται μόλις από τέσσερις κυλίνδρους, οπότε κατά πάσα πιθανότητα δε θα δούμε να επιβεβαιώνεται αυτό το σενάριο.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.