Αυτή τη στιγμή η Mercedes – AMG A45 S είναι το ισχυρότερο μικρομεσαίο που κυκλοφορεί στην αγορά, με τα εύσημα να πηγαίνουν στους 421 ίππους και τα 500 Nm που παράγει ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας των 2.0 λίτρων που βρίσκεται κάτω από το καπό.
Το ίδιο μοτέρ χρησιμοποιείται και στην CLA 45 S, κάνοντάς την, επίσης, το ισχυρότερο μοντέλο στην κατηγορία της. Ωστόσο, οι Γερμανοί δεν μπήκαν στη διαδικασία να δημιουργήσουν ένα τόσο εξελιγμένο σύνολο, μόνο και μόνο για να το τοποθετήσουν στις κορυφαίες εκδόσεις μιας χούφτας μοντέλων.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, στο πλαίσιο δηλώσεων που έκανε ο επικεφαλής της AMG, Τομπάιας Μόερς, είπε ότι η εταιρεία της οποίας ηγείται σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το εν λόγω σύνολο και σε πληθώρα άλλων μοντέλων. Μάλιστα, αποκάλυψε ότι έχει εξελιχτεί με τέτοιο τρόπο ώστε εκτός από εγκάρσια, να μπορεί να τοποθετηθεί και κατά τον διαμήκη άξονα, κάτι που αυξάνει κατακόρυφα τις πιθανές χρήσεις του.
Ένα σενάριο που δείχνει αρκετά πιθανό είναι να χρησιμοποιηθεί στις εκδόσεις της AMG που φέρουν τους κωδικούς 43 και 53. Σε αυτή την περίπτωση θα αντικαταστήσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και προκειμένου να καλυφτεί η διαφορά ισχύος, θα συνδυαστεί με κάποιου είδους ηλεκτροκίνηση.
Θεωρητικά, με τη συνδρομή ενός ή περισσότερων ηλεκτρικών κινητήρων, θα μπορούσε να ξεπεράσει τους 600 ίππους ώστε να μπει ακόμα και στα μοντέλα της κατηγορίας 63, όμως εκεί πρόκειται για δημιουργίες των οποίων οι πιθανοί αγοραστές, μάλλον δε θα αποδεχτούν η ισχύς να προέρχεται μόλις από τέσσερις κυλίνδρους, οπότε κατά πάσα πιθανότητα δε θα δούμε να επιβεβαιώνεται αυτό το σενάριο.