Είστε εδώ

Auto News

Mercedes - AMG: Ποιο θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό της μοντέλο;

του Σωτήριου Χάλλα

Η AMG, το τμήμα της Mercedes που αναλαμβάνει τις εκδόσεις υψηλών επιδόσεων, έχει αρχίσει να υιοθετεί την ηλεκτροκίνηση με τη χρήση ήπια υβριδικών συνόλων στα μοντέλα που φέρουν τον κωδικό 53, όμως ακόμα δεν έχει δείξει κάποιο δείγμα αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου.

Όπως είναι αναμενόμενο, με την κατεύθυνση που παίρνει η αυτοκινητοβιομηχανία τα τελευταία χρόνια αυτό θα αλλάξει. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Daimler, Όλα Καλένιους, ο οποίος πρόσφατα διαδέχτηκε τον Ντίτερ Τσέτσε, στα μοντέλα της AMG κυρίαρχο ρόλο έχει η εμπειρία που αποκομίζει ο οδηγός, οπότε σταδιακά θα υπάρξει ένα σημείο όπου δε θα έχει σημασία αν η κίνηση προέρχεται από κινητήρα εσωτερικής καύσης, υβριδικό ή ηλεκτρικό.

Αν και ο Καλένιους δεν ανέφερε ποιο θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα φέρει τα σήματα της AMG, υπάρχει έντονη φημολογία ότι αυτό θα γίνει όταν βγει στην παραγωγή το EQS. Πρόκειται για μοντέλο που βρίσκεται ακόμα στο στάδιο του πρωτότυπου και θα αποτελέσει την ηλεκτρική εκδοχή της S-Class.

Αν και έχει σχεδόν ξεχαστεί, η πρώτη προσπάθεια της AMG στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ήταν το 2013, όταν δημιούργησε μία έκδοση της SLS AMG που κινούνταν με μπαταρίες. Η ονομασία του μοντέλου που προέκυψε από αυτή την προσπάθεια ήταν SLS AMG Electric Drive. Η ισχύς του έφτανε τους 750 ίππους και τα 1.000 Nm ροπής, με αποτέλεσμα το 0-100 χλμ./ώρα να πραγματοποιείται σε 3.9 δευτερόλεπτα και η τελική να είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα.

Ωστόσο, το αγοραστικό κοινό δεν ανταποκρίθηκε θετικά στη δημιουργία των Γερμανών. Μάλιστα, αν και δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία, λέγεται ότι πουλήθηκαν λιγότερες από 100 μονάδες. Βέβαια, το 2013 η εξέλιξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν είχε προχωρήσει όσο σήμερα, ενώ και το κοινό δεν ήταν τόσο θετικό απέναντι στην ιδέα ενός supercar χωρίς κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Περιμένουμε να δούμε ποια θα είναι τα επόμενα βήματα της AMG στο χώρο της ηλεκτροκίνησης.

Στην εικόνα βλέπετε το πρωτότυπο EQS, όπως εκτίθεται αυτές τις ημέρες στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.