Είστε εδώ

Auto News

Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+: Ήπια υβριδική, έντονα ισχυρή

του Σωτήριου Χάλλα

Η Mercedes μεγαλώνει την γκάμα των AMG εκδόσεων της GLE, με την προσθήκη της GLE 53 4Matic+ η οποία έρχεται για να τοποθετηθεί πάνω από την GLE 450 4MATIC η οποία ήταν η ισχυρότερη μέχρι τώρα.

Φυσικά το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στη συγκεκριμένη έκδοση συγκεντρώνει ο κινητήρας. Πρόκειται για υπερτροφοδοτούμενο εξακύλινδρο εν σειρά σύνολο 3.0 λίτρων το οποίο αποδίδει 435 ίππους και 520 Nm ροπής. Μάλιστα η υπερτροφοδότηση γίνεται ως εξής. Υπάρχει ένα κλασικό τούρμπο που λειτουργεί με καυσαέρια, όμως υπάρχει και ένας ηλεκτρικός κομπρέσορας. Επιπλέον, το “παρών” δίνει και ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας ο οποίος λειτουργεί στα 48 Volts και αναλαμβάνει να προσφέρει τους 21 ίππους και τα 250 Nm ροπής που διαθέτει, όταν αυτό απαιτείται από τις περιστάσεις.

Το κιβώτιο με το οποίο συνδυάζεται το παραπάνω σύνολο είναι αυτόματο με εννέα σχέσεις ενώ, όπως είναι φανερό από το 4Matic+ στην ονομασία του μοντέλου, η κίνηση πηγαίνει σε όλους τους τροχούς, όμως η κατανομή της αλλάζει ανάλογα με τις ανάγκες. Τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα το 0-100 χλμ./ώρα να πραγματοποιείται σε 5.3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Μαζί με τον ισχυρότερο κινητήρα έρχονται και άλλα συστήματα όπως η αερανάρτηση AMG RIDE CONTROL+ με το ηλεκτρομηχανικό σύστημα αποφυγής ανατροπής AMG ACTIVE RIDE CONTROL.

Από τη στιγμή που στο αυτοκίνητο υπάρχουν τα σήματα της AMG δε θα μπορούσαν να μην υπάρχουν και αισθητικές αλλαγές. Σε αυτές περιλαμβάνονται το “φουσκωμένο” body kit, η ειδικά σχεδιασμένη γρίλια, οι πιο επιθετικοί προφυλακτήρες που έχουν μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ενώ πηγαίνοντας στο πίσω μέρος έχουμε τον διαχύτη και τις τέσσερις εξατμίσεις. Τα παραπάνω συμπληρώνονται από τις ειδικά σχεδιασμένες ζάντες αλουμινίου.

Στο εσωτερικό έχουμε το σύστημα MBUX των Γερμανών με τις μεγαλύτερες οθόνες τόσο για τον πίνακα οργάνων όσο και για το infotainment (12.3 ίντσες), δερμάτινο τιμόνι AMG Performance με αλουμινένια “αυτάκια” για χειροκίνητες αλλαγές ταχυτήτων και κόκκινες λεπτομέρειες σε διάφορα σημεία της καμπίνας.

Η Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ θα φτάσει στις εκθέσεις το Νοέμβριο όμως η γερμανική εταιρεία δέχεται ήδη παραγγελίες με τις τιμές να ξεκινάνε από τις 85.501,50 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.