Είστε εδώ

Auto News

Mazda: Turbo και τετρακίνηση

του Σωτήριου Χάλλα

Μία από τις ελάχιστες εταιρείες που ακόμα προσπαθεί να κρατηθεί όσο γίνεται μακριά από την υπερτροφοδότηση είναι η Mazda, με τους Ιάπωνες να ετοιμάζονται σύντομα για μία εξαίρεση καθώς το Mazda 3 σύντομα θα αποκτήσει turbo.

Τα υπερτροφοδοτούμενα σύνολα πρόκειται να τοποθετηθούν τόσο στο hatchback όσο και στο sedan αμάξωμα, όμως αυτή δε θα είναι η μόνη μεγάλη αλλαγή π[ου θα κάνει η εταιρεία στο μοντέλο της. Μαζί με την προσθήκη turbo, σκοπεύει να το εφοδιάσει και με τετρακίνηση.

Τα παραπάνω προκύπτουν από έναν κατάλογο μοντέλων που διέρρευσε στις Ηνωμένες Πολιτείες, ο οποίος προορίζεται κανονικά για χρήση αποκλειστικά από τους αντιπροσώπους της μάρκας. Σε αυτόν χρησιμοποιείται ο κωδικός 6Α για τα νέα Mazda 3, ο οποίος σημαίνει ότι θα προσφέρονται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο. Εκτός του 6Α χρησιμοποιείται και ο κωδικός ΡΡ, η σημασία του οποίου μπορεί να είναι μία από τις δύο. Η πρώτη είναι η Premium Package, δηλαδή τα εν λόγω μοντέλα να συνοδεύονται από αυξημένα στοιχεία εξοπλισμού και η δεύτερη είναι η Performance Package, δηλαδή πακέτο αυξημένων επιδόσεων, αν και το πρώτο θεωρείται πιθανότερο.

Μπορεί να έγινε γνωστό ότι η Mazda θα χρησιμοποιήσει και υπερτροφοδοτούμενα σύνολα, όμως το μεγάλο ερωτηματικό που συνεχίζει να υπάρχει είναι σε ποιον κινητήρα θα μπει το “σαλιγκάρι”. Η καλύτερη εκτίμηση που έχουμε κάνει λόγο για το μοτέρ των 2.5 λίτρων που συναντάμε και στα Mazda6, CX-5 και CX-9, του οποίου η απόδοση αυτή τη στιγμή φταει τους 250 ίππους και τα 420 Nm ροπής.

Σίγουρα από τη στιγμή που η διαρροή του καταλόγου έγινε στις Η.Π.Α. τα παραπάνω αφορούν την τοπική αγορά, όμως μήπως θα πρέπει να περιμένουμε ανάλογες εξελίξεις και στην Ευρώπη;

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.