![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/3/26/photon32015f86207.jpg?itok=kYbNjm37)
Ο V8 πετρελαιοκινητήρας των 4.4 λίτρων της Land Rover είναι ένα από τα πιο γνωστά σύνολα της βρετανικής εταιρείας, όμως η ανάγκη για μείωση των εκπομπών ίσως οδηγήσει την κατάργησή του.
Ο κινητήρας που βασίζεται σε σχέδια της Ford ηλικίας άνω των 10 ετών, στο Range Rover και το Range Rover Sport αποδίδει 339 ίππους και 740 Nm ροπής.
Πιθανότερος αντικαταστάτης του οχτακύλινδρου συνόλου είναι μία νέα μονάδα 3.0 λίτρων η οποία θα συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης. Στις εκδόσεις Range Rover Sport HSE, HSE Dynamic και Autobiography Dynamic θα ονομάζεται D300 και θα αποδίδει 300 ίππους, ενώ στην έκδοση HST θα ονομάζεται D350 και θα αποδίδει 350 ίππους. Το ηλεκτρικό κομμάτι θα είναι ένας μικρός κινητήρας, ο οποίος θα λειτουργεί ως γεννήτρια αλλά και ως μίζα και θα συμβάλει στον περιορισμό της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων.
Με αυτό το σύνολο το Range Rover Sport εκτιμάται ότι θα χρειάζεται 6.5 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα και η τελική του φτάνει τα 225 χλμ./ώρα, με την κατανάλωση κυμαίνεται 8 λτ./100 χλμ. και τις εκπομπές ρύπων στα 210 γρ. CO2/χλμ.
Ο ίδιος κινητήρας θα εξοπλίζει και το Range Rover με τα νούμερα να είναι 7.1 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα και με 225 γρ. CO2/χλμ.