Είστε εδώ

Auto News

Koenigsegg: Τριπλή παρουσία στη Γενεύη

του Σωτήριου Χάλλα

Το Σαλόνι της Γενεύης αποτελεί κάθε χρόνο το μεγαλύτερο γεγονός του αυτοκινητιστικού κόσμου και σε αυτό συμμετέχουν μάρκες που φτιάχνουν ευρείας παραγωγής αυτοκίνητα αλλά και μάρκες που έχουν πολύ ακριβά και περιορισμένης  παραγωγής μοντέλα.

Στις τελευταίες εντάσσεται και η Koenigsegg η σουηδική εταιρεία που κατασκευάζει hypercars και που θα είναι παρούσα με τρεις εκπροσώπους, δύο σύγχρονες Regera και μία παλαιότερη CCX. Φυσικά οι δύο Regera αποτελούν παραγγελιά κάποιων πελατών και είναι κατασκευασμένες σύμφωνα με τα δικά τους θέλω.

Η πρώτη είναι βαμμένη λευκή, η γραμμή που διατρέχει το αυτοκίνητο είναι ανθρακονημάτινη με πορτοκαλί λεπτομέρειες ενώ διαθέτει και το αεροδυναμικό πακέτο Ghost το οποίο αυξάνει την παραγωγή κάθετης δύναμης κατά 20%.

Η δεύτερη δεν έχει το αεροδυναμικό πακέτο, είναι βαμμένη σε ανοιχτό μπλε με τη γραμμή του αυτοκινήτου να είναι σε σκούρο μπλε. Και στις δύο έχουν χρησιμοποιηθεί ζάντες από ανθρακονήματα της Tresex και “φοράνε” ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S.

Η ισχύς και στις δύο περιπτώσεις προέρχεται από το εντυπωσιακό “τέρας” ισχύος της Koenigsegg το οποίο αποτελείται από V8 κινητήρα 5.0 λίτρων με δύο τούρμπο που αποδίδει 1.100 ίππους σε συνδυασμό με ηλεκτρικό κινητήρα που αποδίδει 670 ίππους. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 1.500 ίππους και μεταφέρεται μόνο στους πίσω τροχούς μέσω του συστήματος Koenigsegg Direct Drive. Πρόκειται για ένα σύστημα που μεταφέρει την ισχύ στους τροχούς χωρίς να χρειάζεται η παρέμβαση κιβωτίου ταχυτήτων. Συνολικά θα κατασκευαστούν 80 μονάδες οι οποίες είναι ήδη πουλημένες.

Εκτός από τις δύο Regera στον χώρο της Koenigsegg θα είναι και μία CCX του 2006 η οποία τροφοδοτείται από το V8 σύνολο που χρησιμοποιούσε παλαιότερα η Koenigsegg με τη διπλή υπερτροφοδότηση χωρητικότητας 4.7 λίτρων και που απέδιδε 806 ίππους. Η κίνηση πέρναγε στους πίσω τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων. Οι Σουηδοί έχουν ξαναβάψει το εξωτερικό και έχουν περάσει νέο δέρμα στο εσωτερικό ενώ στον νέο αγοραστή προσφέρουν  και δύο χρόνια εγγύηση.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.