![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/5/26/photon32673f88109.jpg?itok=LCxV3CsZ)
Στο πλαίσιο της ανανέωσης που γίνεται σε όλα τα μοντέλα όταν φτάσουν στο μέσο του κύκλου ζωής τους, η Kia θέλησε να φρεσκάρει το Rio πραγματοποιώντας μικρές αισθητικές αλλαγές, αλλά και προσθήκες ουσίας.
Ξεκινώντας από αυτά που αντιλαμβάνεται το μάτι, η γρίλια που οι Κορεάτες ονομάζουν “μύτη της τίγρης” έχει γίνει ελαφρώς πιο μικρή, ο μπροστινός προφυλακτήρας είναι πιο χαμηλός και πιο πλατύς και φιλοξενεί νέους προβολείς ομίχλης, ενώ νέα είναι και τα LED φωτιστικά σώματα που βρίσκονται ακριβώς από πάνω, τα οποία περιλαμβάνουν και φώτα ημέρας. Επιπλέον, η Kia δημιούργησε δύο νέα χρώματα για το Rio με τις ονομασίες Perennial Grey (γκρι) και Sporty Blue (μπλε), με το συνολικό αριθμό των διαθέσιμων χρωματισμών να φτάνει πλέον τους εννιά. Οι αλλαγές στην εξωτερική εικόνα συμπληρώνονται από νέες οχτάκτινες ζάντες 16 ιντσών.
Στο εσωτερικό η πρώτη αλλαγή που εντοπίζουμε είναι στην οθόνη του infotainment η οποία πλέον έχει διαγώνιο 8 ιντσών, ενώ εκείνη στον πίνακα οργάνων παρέμεινε στις 4.2 ίντσες, όμως πλέον έχει μεγαλύτερη ανάλυση. Επιπλέον, οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ένα πακέτο με το οποίο βάφονται μπλε τα πλαϊνά των καθισμάτων, ο πίνακας οργάνων και οι χειρολαβές των θυρών, με την εικόνα να συμπληρώνεται από αντίστοιχου χρώματος ραφές.
Διαθέσιμο είναι και το πακέτο GT-Line με το εσωτερικό να είναι μαύρο με λευκές αντιθέσεις στα καθίσματα, και όψη που θυμίζει ανθρακονήματα στον πίνακα οργάνων.
Το ανανεωμένο Rio είναι το πρώτο μοντέλο της Kia που χρησιμοποιεί το νέο ήπια υβριδικά κινητήριο σύστημα με την ονομασία EcoDynamics+. Σε αυτό ο γνώριμος τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας T-GDi του 1.0 λίτρου με την ονομασία Smartstream, συνδυάζεται με ηλεκτρικό σύστημα που λειτουργεί στα 48 Volts, ο ρόλος του οποίου είναι να μειώνει την κατανάλωση προσφέροντας ένα ποσοστό της απαιτούμενης ροπής, ειδικά στην εκκίνηση από στάση και να ανακτά ένα μέρος από τη θερμική ενέργεια που παράγεται κατά το φρενάρισμα.
Το εν λόγω σύνολο διατίθεται στις ίδιες τιμές ισχύος με τους κινητήρες που δεν είχαν ήπια υβριδική τεχνολογία, δηλαδή με 100 και 120 ίππους, όμως στην ισχυρότερη εκδοχή του έχει ανέβει κατά 16% η ροπή, φτάνοντας πλέον τα 200 Nm. Η Kia ισχυρίζεται ότι με τους κινητήρες EcoDynamics+ οι εκπομπές ρύπων μειώνονται κατά 8.1% έως 10.7%, ενώ για την καλύτερη προσαρμογή του αυτοκινήτου στα θέλω του οδηγού, τα μοντέλα με τους νέους κινητήρες θα συνοδεύονται από τρία οδηγικά προφίλ, Eco, Sport και Normal.
Ακόμα, τα EcoDynamics+ σύνολα είναι τα πρώτα που συνδυάζονται με το νέο κιβώτιο intelligent Manual Transmission (iMT). Η μεγάλη αλλαγή στο εν λόγω κιβώτιο είναι ότι δεν υπάρχει κανενός είδους μηχανολογική σύνδεση ανάμεσα στον επιλογέα και τα γρανάζια, αλλά ο έλεγχος των αλλαγών και του συμπλέκτη γίνεται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Με αυτόν τον τρόπο οι οδηγοί που αρέσκονται στο να αλλάζουν ταχύτητες συνεχίζουν να έχουν διαθέσιμη αυτή τη λειτουργία, ενώ ταυτόχρονα η ηλεκτρονική διαχείριση μεταφράζεται σε βελτιωμένη οικονομία καυσίμου και μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2).
Εκτός από τα ήπια υβριδικά σύνολα, το ανανεωμένο Rio θα προσφέρεται και μεδ κλασικούς βενζινοκινητήρες 1.0 και 1.2 λίτρων, με την ισχύ να διαμορφώνεται στους 100 και 84 ίππους, αντίστοιχα. Στο σύνολο των 100 ίππων το κιβώτιο είναι χειροκίνητο με έξι σχέσεις, όμως υπάρχει η δυνατότητα και για αυτόματο διπλού συμπλέκτη.
Οι πωλήσεις του ανανεωμένου Rio στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν το τρίτο τρίμηνο του 2020.