![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/2/13/photon27986f74160.jpg?itok=56G1HF_R)
Η Hyundai με τα μοντέλα του τμήματος N έχει μπει δυναμικά σε μια κατηγορία από την οποία μέχρι πρόσφατα απουσίαζε ολοκληρωτικά, εκείνη των μοντέλων υψηλών επιδόσεων, όμως δε θέλει να περιοριστεί σε όσα έχει κάνει μέχρι στιγμής αλά να πάει ακόμα ένα βήμα πιο μπροστά.
Για να το κάνει αυτό επιθυμεί τη δημιουργία ενός μοντέλου πολύ μεγαλύτερης ιπποδύναμης σε σχέση με αυτά που έχουμε δει μέχρι στιγμής, η οποία θα αγγίζει τα όρια των supercars.
Οι Κορεάτες είχαν αναφερθεί πρώτη φορά σε αυτό το πλάνο τον Ιούλιο του 2018 όμως από τότε δεν έχουν υπάρξει άλλες πληροφορίες. Ωστόσο, δημοσιεύματα του εξωτερικού αναφέρουν ότι το κινητήριο σύνολο θα είναι υβριδικό. Ο θερμικός κινητήρας θα είναι τετρακύλινδρος και θα δίνει κίνηση στον εμπρός άξονα ενώ ο ηλεκτρικός θα στέλνει την ισχύ του στους πίσω τροχούς, κάνοντας με αυτόν τον τρόπο το αυτοκίνητο τετρακίνητο. Αν η Hyundai σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το σύνολο του i30 N για το θερμικό κομμάτι και του Kona για το ηλεκτρικό, τότε η ισχύς μπορεί εύκολα να ξεπεράσει τους 500 ίππους.
Οι πληροφορίες για υβριδικό σύνολο επιβεβαιώνονται και από πρόσφατες δηλώσεις του Gyoo-Heon Choi, ο οποίος είναι αντιπρόεδρος της Hyundai, υπεύθυνος του τομέα υψηλών επιδόσεων αλλά και του αγωνιστικού τμήματος. Ο Gyoo-Heon Choi είχε πει ότι στην εταιρεία εξετάζουν τις επιλογές τους ως προς το είδος του κινητήρα που θα χρησιμοποιήσουν και ως προς την ύπαρξη τετρακίνησης ή όχι, συμπληρώνοντας ότι ο ίδιος επιθυμεί μετάδοση και στους τέσσερις τροχούς, όμως τα κλασικά συστήματα του φαίνονται παρωχημένα. Οπότε, προτιμά μια υβριδική διάτα ξη με το ένα μοτέρ να κινεί τον έναν άξονα και το δεύτερο μοτέρ να κινεί τον άλλον.
Οι Κορεάτες είχαν παρουσιάσει το 2018 το πρωτότυπο Le Fil Rouge το οποίο, κατά πάσα πιθανότητα, θα αποτελέσει πηγή έμπνευσης για το σχεδιασμό του νέου τους μοντέλου.