![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/1/16/photon31223f84028.jpg?itok=yoRq8GXc)
Άκρως θετική είναι η αποτίμηση της Hyundai για την εμπορική της πορεία στην Ευρώπη το 2019.
Σύμφωνα λοιπόν με τα επίσημα στοιχεία της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου (ACEA) η κορεάτικη εταιρεία πέτυχε το 2019 στη Γηραιά Ήπειρο συνολικά 563.018 πωλήσεις.
Μάλιστα η Hyundai σημείωσε άνοδο για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, ενώ σε σύγκριση με το 2018 οι πωλήσεις της στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά +3,8%. Το νέο ρεκόρ της Hyundai επιτευχθεί παρά τη μικρή άνοδο πωλήσεων των αυτοκινητοβιομηχανιών το 2019 που δε ξεπέρασε το +1,2%.
Μεγαλύτερη άνοδο σημείωσε η Hyundai στις αγορές της Γερμανίας (+13%) και της Γαλλίας (+14%). Δημοφιλέστερα μοντέλα της αναδείχτηκαν τα Τucson, Kona, i10, i20 και i30.
Από την πλευρά της η Hyundai αναφέρει ότι διαθέτει και μια πλούσια γκάμα «πράσινων» οχημάτων, στην οποία περιλαμβάνεται το IONIQ (υβριδικό, plug-in υβριδικό και αμιγώς ηλεκτροκίνητο), το Kona Electric και το υδρογονοκίνητο NEXO.
Στο σημείο αυτό να πούμε ότι στόχος της Hyundai είναι μέχρι τα μέσα του 2020 πάνω από τα τρία τέταρτα του στόλου της να διατίθενται και με μια ηλεκτρική έκδοση. Σε παγκόσμιο επίπεδο μέχρι το 2025 εκτιμά ότι θα έχει λανσάρει 44 ηλεκτρικά μοντέλα, εκ των οποίων τα 23 θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητα (BEV).
Για το σκοπό αυτό θα επενδύσει περαιτέρω στην ανάπτυξη πλατφορμών που υποστηρίζουν ηλεκτροκίνητα οχήματα και στα βασικά εξαρτήματα τους. Εντός των επόμενων πέντε ετών η Hyundai επιθυμεί να γίνει ένας από τους τρεις μεγαλύτερους παραγωγούς ηλεκτροκίνητων οχημάτων παγκοσμίως.