![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/8/20/photon26223f68897.jpg?itok=VoDi8q7U)
Εκτός από τις χαμηλές πωλήσεις, προβληματισμό σε μία αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να προκαλέσουν και οι πολύ υψηλές πωλήσεις ενός μοντέλου, ιδιαίτερα αν η εταιρεία δεν έχει την ανάλογη εμπειρία για να τις υποστηρίξει.
Αναφερόμαστε στο Hyundai i30 N και την αδυναμία της κορεάτικης εταιρείας να καλύψει τη ζήτηση η οποία ξεπερνάει κατά πολύ την παραγωγή του hot hatch των 275 ίππων. Βέβαια, μπορεί οι πωλήσεις του να είναι ακόμα χαμηλότερες από εκείνες του VW Golf GTI όμως η γερμανική εταιρεία έχει πολύ περισσότερα χρόνια εμπειρία στην παραγωγή τέτοιων μοντέλων οπότε έχει μάθει να ανταποκρίνεται σε υψηλή ζήτηση.
Αντίθετα, η Hyundai είναι πολύ νέα σε αυτού του είδους τα αυτοκίνητα οπότε είναι απολύτως δικαιολογημένο να μην έχει προλάβει να οργανωθεί αρκετά, ειδικά από τη στιγμή που οι πωλήσεις του i30 N είναι αρκετά μεγαλύτερες από εκείνες που περίμεναν οι Κορεάτες.
Μόνο στην Ευρώπη το πρώτο εξάμηνο του 2018 έχουν πουληθεί 3.000 μονάδες και όσοι δώσουν τώρα την παραγγελία τους θα πρέπει να περιμένουν μέχρι το 2019 για να παραλάβουν το αυτοκίνητό τους.
Σε δηλώσεις του ο επί κεφαλής του τμήματος Ν, Άλμπερτ Μπίερμαν, δήλωσε ότι η μεγαλύτερη επιτυχία έχει σημειωθεί στη Γερμανία όπου παρά το γεγονός ότι είχε γίνει η μεγαλύτερη πρόβλεψη, ήταν η πρώτη χώρα στην οποία υπήρξε κορεσμός.