![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/5/2/photon32415f87269.jpeg?itok=IotA3OBI)
Με κεντρικό αερόσακο θα εξοπλίζεται η νέα γενιά του Honda Jazz, στοιχείο εξοπλισμού το οποίο θα είναι από τις πρώτες φορές που το βλέπουμε σε κάποιο μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας, σε ό,τι αφορά την Ευρώπη.
Ο κεντρικός αερόσακος είναι τοποθετημένος στο κάθισμα του οδηγού και αποτελείται από τρία μέρη. Σε περίπτωση σύγκρουσης αναπτύσσεται με τέτοιο τρόπο ώστε να παρεμβάλλεται μεταξύ οδηγού-συνοδηγού. Η ύπαρξή του είναι ιδιαίτερα χρήσιμη κυρίως σε πλάγιες συγκρούσεις, καθώς αποτρέπει την επαφή των δύο μπροστά επιβατών. Σύμφωνα με τη Honda, η υιοθέτηση του κεντρικού αερόσακου μειώνει σε ποσοστό 85% τις πιθανότητες τραυματισμού στο κεφάλι, για εκείνον που κάθεται στην πλευρά της σύγκρουσης και σε ποσοστό 98% για εκείνον που κάθεται στην άλλη πλευρά του οχήματος.
Επιπλέον, το νέο Jazz διαθέτει πλαϊνούς αερόσακους και στα άκρα των πίσω καθισμάτων, με τους Ιάπωνες να καταφέρνουν να διατηρήσουν τα magic seats, δηλαδή τις εκτεταμένες δυνατότητες διαμόρφωσης που αυτά έχουν.
Στην Ευρώπη το νέο Jazz θα διατίθεται αποκλειστικά με το υβριδικό σύνολο των 1.5 λίτρων που χρησιμοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες και αποδίδει 109 ίππους και 253 Nm ροπής. Οι Ιάπωνες ανακοινώνουν ότι η κατανάλωση κινείται στα 4.5 λτ./100 χλμ. και οι ρύποι περιορίζονται στα 102 γρ./χλμ.