![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/1/22/photon31285f84152.jpg?itok=n6N57qjv)
Η Honda ετοιμάζει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, Honda E, το οποίο έχει ανακοινωθεί ότι θα προσφέρεται με κινητήρες ισχύος 134 και 152 ίππων, όμως ποια είναι η θέση της σε ό,τι αφορά τη δημιουργία ενός Honda E Type R;
Μέχρι πρόσφατα φαινόταν ότι οι Ιάπωνες δεν ήταν πρόθυμοι να κάνουν κάτι τέτοιο, όμως σε πρόσφατες δηλώσεις του ο Τακαχίρο Σίνια, βοηθός επικεφαλής όλου του προγράμματος σχετικά με τη δημιουργία του ηλεκτρικού μοντέλου, απάντησε σε σχετική ερώτηση ότι δεν αποκλείεται να δούμε κάποια πιο γρήγορη έκδοση. Μάλιστα, είπε ότι το brand Type R είναι πολύ σημαντικό για τη Honda και ότι στους μηχανικούς αρέσει να φτιάχνουν αυτές τις εκδόσεις, όμως η απόφαση για τη δημιουργία τους εξαρτάται από το αν υπάρχει επαρκές αγοραστικό κοινό.
Ο Σίνια συμπλήρωσε ότι τα τρία βασικά στοιχεία του αυτοκινήτου, πλατφόρμα, κινητήρες και τροχοί, μπορούν να αντέξουν περισσότερη ισχύ, οπότε η δημιουργία μιας ανάλογης έκδοσης εξαρτάται από το πόσο έντονα θα το ζητήσει το κοινό. Βέβαια ακόμα και με τις τρέχουσες εκδόσεις δεν μπορεί να πει κάποιος ότι είναι αργό το ιαπωνικό μοντέλο, αφού με τους 152 ίππους χρειάζεται 8.3 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα.
Μοναδικός παράγοντας που προβληματίζει είναι η αυτονομία του που φτάνει τα 220 χλμ.
Κλείνοντας ο Σίνια είπε ότι η Honda εργάζεται πάνω σε κάποια πιο ισχυρή έκδοση η οποία δεν είναι Type R, αλλά θα τη δούμε μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.