Είστε εδώ

Auto News

Honda E Type R: Κάντε μια αίτηση και θα το φτιάξουμε

του Σωτήριου Χάλλα

Η Honda ετοιμάζει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, Honda E, το οποίο έχει ανακοινωθεί ότι θα προσφέρεται με κινητήρες ισχύος 134 και 152 ίππων, όμως ποια είναι η θέση της σε ό,τι αφορά τη δημιουργία ενός Honda E Type R;

Μέχρι πρόσφατα φαινόταν ότι οι Ιάπωνες δεν ήταν πρόθυμοι να κάνουν κάτι τέτοιο, όμως σε πρόσφατες δηλώσεις του ο Τακαχίρο Σίνια, βοηθός επικεφαλής όλου του προγράμματος σχετικά με τη δημιουργία του ηλεκτρικού μοντέλου, απάντησε σε σχετική ερώτηση ότι δεν αποκλείεται να δούμε κάποια πιο γρήγορη έκδοση. Μάλιστα, είπε ότι το brand Type R είναι πολύ σημαντικό για τη Honda και ότι στους μηχανικούς αρέσει να φτιάχνουν αυτές τις εκδόσεις, όμως η απόφαση για τη δημιουργία τους εξαρτάται από το αν υπάρχει επαρκές αγοραστικό κοινό.

Ο Σίνια συμπλήρωσε ότι τα τρία βασικά στοιχεία  του αυτοκινήτου, πλατφόρμα, κινητήρες και τροχοί, μπορούν να αντέξουν περισσότερη ισχύ, οπότε η δημιουργία μιας ανάλογης έκδοσης εξαρτάται από το πόσο έντονα θα το ζητήσει το κοινό. Βέβαια ακόμα και με τις τρέχουσες εκδόσεις δεν μπορεί να πει κάποιος ότι είναι αργό το ιαπωνικό μοντέλο, αφού με τους 152 ίππους χρειάζεται 8.3 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα.

Μοναδικός παράγοντας που προβληματίζει είναι η αυτονομία του που φτάνει τα 220 χλμ.

Κλείνοντας ο Σίνια είπε ότι η Honda εργάζεται πάνω σε κάποια πιο ισχυρή έκδοση η οποία δεν είναι Type R, αλλά θα τη δούμε μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.