Είστε εδώ

Auto News

Γερμανία : Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Αυτή η ξαφνική φρενίτιδα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα άρχισε μετά το σκάνδαλο dieselgate της Volkswagen στην Αμερική, έχοντας «παρασύρει» όλη την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. 

Απέναντι λοιπόν στο dieselgate, oι Γερμανοί  «εφηύραν» την ηλεκτροκίνηση. 

Για να δούμε λοιπόν σε αυτήν την αγορά, τη Γερμανική, που τόσο πολύ σπρώχνει την ηλεκτροκίνηση πως πήγαν οι πωλήσεις των καινούργιων ηλεκτρικών αυτοκινήτων το μήνα Νοέμβριο, αλλά και πως «έκλεισε» το 11μηνο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2019. 

Οι αριθμοί λοιπόν λένε την αλήθεια και να το top 10:

Νοέμβριος 2019

VW e-Golf           925

Smart Fortwo      828

BMw i3                545

Renault Zoe        321

Audi e-tron         192

Nissan Leaf        190

Tesla Model 3    188

Hyundai Kona    170

Smart ForFour    129

10 Jaguar I-Pace 106

Συνολικές ταξινομήσεις Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 

57.533 ηλεκτρικά μοντέλα πουλήθηκαν το πρώτο 11μηνο του 2019 στην Γερμανία, που μεταφράζεται σε αύξηση 78.5 % σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018. 

Μπορεί η αύξηση να είναι πολύ μεγάλη, αλλά πριν 12 μήνες δεν ήταν διαθέσιμα στην αγορά αρκετά από τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα που φιγουράρουν στη φετινή λίστα, που σημαίνει ότι δεν είναι και τόσο συγκρίσιμα τα νούμερα. 

Το top 10 σε μονάδες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων Ιανουάριος-Νοέμβριος 2019

1. Renault Zoe          8.651

2. BMW i3                 8.492

3. Tesla Model 3       8.087

4.VW e-Golf              6.136

5. Smart Fortwo        4.664

6. Audi e-tron            3.396

7. Hyundai Kona       3.247

8. Nissan Leaf           2.486

9. Smart ForFour       2.155

10. Jaguar I-Pace        895

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.