![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/1/13/photon31193f83944.jpg?itok=ddIISFAN)
Το Puma αποτελεί την πιο πρόσφατη προσθήκη στην γκάμα αυτοκινήτων της Ford και ειδικότερα στην κατηγορία των crossover, ενώ ταυτόχρονα είναι και το μοντέλο με το οποίο μπαίνει στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης.
Συγκεκριμένα, από τις τρεις επιλογές που έχει ο υποψήφιος αγοραστής σε ό,τι αφορά το κινητήριο σύνολο, οι δύο συνδυάζονται με ήπια υβριδικό σύστημα το οποίο λειτουργεί στα 48 Volts. Και στις τρεις περιπτώσεις πρόκειται για τον τρικύλινδρο κινητήρα που χρησιμοποιεί η Ford τα τελευταία χρόνια. Στην πιο χαμηλή έκδοση ισχύος αποδίδει 95 ίππους, στην ενδιάμεση 125 και στην ισχυρότερη 155.
Ο ρόλος του ηλεκτρικού κυκλώματος είναι διπλός. Από τη μία να μειώνει την κατανάλωση (άρα και τους ρύπους) και από την άλλη να αυξάνει την απόδοση. Το πρώτο αντανακλάται στις επίσημες τιμές της κατανάλωσης που κυμαίνονται από 4.2 λτ./100 χλμ. μέχρι 4.6 λτ./100 χλμ. (ανάλογα την έκδοση). Το δεύτερο γίνεται αισθητό από το γεγονός ότι η απόδοση του γνώριμου τρικύλινδρου συνόλου του 1.0 λίτρου, στην πιο ισχυρή εκδοχή έχει αυξηθεί κατά 15 ίππους, φτάνοντας πλέον τους 155.