Είστε εδώ

Auto News

Ford: Με ποια μοντέλα μπαίνει στα υβριδικά;

του Σωτήριου Χάλλα

Η Ford ετοιμάζεται να μπει πιο δυναμικά στο χώρο της ηλεκτροκίνησης προσφέροντας την επιλογή ήπιου υβριδικού κινητήριου συνόλου σε δύο από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της γκάμας της, ειδικά στην Ευρώπη, το Fiesta και το Focus.

Η αμερικανική εταιρεία έχει προγραμματίσει την εκδήλωση Go Further για τις 2 Απριλίου η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Άμστερνταμ. Εκεί αναμένεται να παρουσιάσει επίσημα τα Fiesta και Focus που θα κινούνται από μοτέρ με ήπια υβριδικά συστήματα που θα λειτουργούν στα 48 Volts. Σταδιακά, τα κινητήρια σύνολα αυτού του τύπου θα αρχίσουν να τοποθετούνται και σε άλλα αυτοκίνητα της γκάμας της Ford.

Οι ονομασίες των μοντέλων θα είναι Fiesta EcoBoost Hybrid και Focus EcoBoost Hybrid και το υβριδικό σύστημα θα είναι ρυθμισμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρει εξοικονόμηση καυσίμου αλλά και βελτιωμένες επιδόσεις όταν ο οδηγός πατήσει περισσότερο το πεντάλ του γκαζιού.

Το βασικότερο εξάρτημα του νέου συνόλου είναι ένα νέο δυναμό – γεννήτρια το οποίο θα αντικαταστήσει το κλασικό δυναμό, θα λειτουργεί με ιμάντα και θα ονομάζεται BISG. Για την παραγωγή ρεύματος, αντί για τον κινητήρα το BISG θα εκμεταλλεύεται την ενέργεια που υπό άλλες συνθήκες θα πήγαινε χαμένη κατά το ρολάρισμα και το φρενάρισμα του αυτοκινήτου.

Το ρεύμα που θα παράγεται, θα αποθηκεύεται σε μία αερόψυκτη μπαταρία λιθίου. Κατά την επιτάχυνση το BISG θα λειτουργεί ως ηλεκτρικό μοτέρ και θα προσφέρει ροπή στον τρικύλινδρο κινητήρα του 1.0 λίτρου. Με τη χρήση του θα υπάρχει και πλήρης εξάλειψη της υστέρησης του τούρμπο.

Με το νέο ήπιο υβριδικό σύνολο το Fiesta EcoBoost Hybrid αναμένεται να καταναλώνει 4.9 λτ./100 χλμ./ και να εκπέμπει 112 γρ./χλμ. CO2. Το Focus EcoBoost Hybrid αναμένεται να καταναλώνει 4.7 λτ./100 χλμ. και να εκπέμπει 106 γρ./χλμ. CO2.

Εκτός αυτών των δύο μοντέλων, τα ήπια υβριδικά σύνολα θα τα δούμε και σε διάφορες εκδοχές του Transit κάποια στιγμή μέσα στη χρονιά.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.