![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/3/27/photon28354f75313.jpg?itok=XZIH_70C)
Η Ford ετοιμάζεται να μπει πιο δυναμικά στο χώρο της ηλεκτροκίνησης προσφέροντας την επιλογή ήπιου υβριδικού κινητήριου συνόλου σε δύο από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της γκάμας της, ειδικά στην Ευρώπη, το Fiesta και το Focus.
Η αμερικανική εταιρεία έχει προγραμματίσει την εκδήλωση Go Further για τις 2 Απριλίου η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Άμστερνταμ. Εκεί αναμένεται να παρουσιάσει επίσημα τα Fiesta και Focus που θα κινούνται από μοτέρ με ήπια υβριδικά συστήματα που θα λειτουργούν στα 48 Volts. Σταδιακά, τα κινητήρια σύνολα αυτού του τύπου θα αρχίσουν να τοποθετούνται και σε άλλα αυτοκίνητα της γκάμας της Ford.
Οι ονομασίες των μοντέλων θα είναι Fiesta EcoBoost Hybrid και Focus EcoBoost Hybrid και το υβριδικό σύστημα θα είναι ρυθμισμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρει εξοικονόμηση καυσίμου αλλά και βελτιωμένες επιδόσεις όταν ο οδηγός πατήσει περισσότερο το πεντάλ του γκαζιού.
Το βασικότερο εξάρτημα του νέου συνόλου είναι ένα νέο δυναμό – γεννήτρια το οποίο θα αντικαταστήσει το κλασικό δυναμό, θα λειτουργεί με ιμάντα και θα ονομάζεται BISG. Για την παραγωγή ρεύματος, αντί για τον κινητήρα το BISG θα εκμεταλλεύεται την ενέργεια που υπό άλλες συνθήκες θα πήγαινε χαμένη κατά το ρολάρισμα και το φρενάρισμα του αυτοκινήτου.
Το ρεύμα που θα παράγεται, θα αποθηκεύεται σε μία αερόψυκτη μπαταρία λιθίου. Κατά την επιτάχυνση το BISG θα λειτουργεί ως ηλεκτρικό μοτέρ και θα προσφέρει ροπή στον τρικύλινδρο κινητήρα του 1.0 λίτρου. Με τη χρήση του θα υπάρχει και πλήρης εξάλειψη της υστέρησης του τούρμπο.
Με το νέο ήπιο υβριδικό σύνολο το Fiesta EcoBoost Hybrid αναμένεται να καταναλώνει 4.9 λτ./100 χλμ./ και να εκπέμπει 112 γρ./χλμ. CO2. Το Focus EcoBoost Hybrid αναμένεται να καταναλώνει 4.7 λτ./100 χλμ. και να εκπέμπει 106 γρ./χλμ. CO2.
Εκτός αυτών των δύο μοντέλων, τα ήπια υβριδικά σύνολα θα τα δούμε και σε διάφορες εκδοχές του Transit κάποια στιγμή μέσα στη χρονιά.