![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/6/1/photon25444f66760.jpg?itok=KID_nUai)
Στο πλαίσιο προώθησης του νέου Focus η Ford ξεκινάει μια πρωτότυπη εκστρατεία τοποθετώντας μια τεράστια επιγραφή, με το όνομα του δημοφιλούς της μοντέλου, σε κεντρικά σημεία διαφόρων ευρωπαϊκών χωρών.
Ωστόσο δεν πρόκειται για μια απλή επιγραφή, καθώς το κοινό θα μπορεί να επικοινωνεί με αυτή, χάρη στη τεχνητή νοημοσύνη που ενσωματώνει, ενώ στόχος της συζήτησης θα είναι να βρεθεί που επικεντρώνει ο κάθε άνθρωπος ξεχωριστά το ενδιαφέρον του στη ζωή.
Σύμφωνα με τη μπλε οβάλ εταιρία χρειάστηκαν 200 ώρες ώστε η επιγραφή να αποκτήσει την τεχνητή νοημοσύνη και πάνω από 6.000 ώρες για να ολοκληρωθεί η μεγάλη αυτή κατασκευή που έχει 30 μέτρα μήκος και έξι μέτρα ύψος, ενώ ενσωματώνει 540 Led.
Η επιγραφή του Focus με βάση το διάλογο που γίνεται θα μπορεί να αναζήτα ανάμεσα σε εκατομμύρια εικόνες αυτές που ταιριάζουν με τα ενδιαφέροντα του συνομιλητή. Στο τέλος θα προβάλλεται πάνω της ένα video με εικόνες από το θέμα που εστιάζει ο κάθε άνθρωπος που αλληλεπίδρασε με την επιγραφή. Παράλληλα το εν λόγω video θα μπορεί να το μοιραστεί ο καθένας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που διαθέτει.
H περιοδεία της επιγραφής Focus ξεκινάει από 1 έως 3 Ιουνίου στο Μιλάνο της Ιταλίας, συνεχίζεται από 5-7 Ιουλίου στο Λονδίνο της Βρετανίας, από 13-15 Ιουλίου στο Βερολίνο της Γερμανίας και ολοκληρώνεται στη Μαδρίτη της Ισπανίας.
Διαβάστε περισσότερα γα το νέο Focus πατώντας εδώ.