![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/4/21/photon32301f86924.jpg?itok=8rvHNFuD)
Η Ford επιβεβαίωσε επίσημα ότι δε θα υπάρξει έκδοση RS για την τέταρτη και νεότερη γενιά του Focus, καθώς το κόστος εξέλιξης είναι πολύ μεγάλο και οι Αμερικανοί θεωρούν ότι ο μικρός αριθμός πωλήσεων που έτσι κι αλλιώς κάνουν τα μοντέλα της κατηγορίας δεν είναι αρκετός για να το δικαιολογήσει.
Οι φήμες έδιναν κι έπαιρναν πολύ καιρό καθώς οι μηχανικοί της Ford στην αρχή είχαν στραφεί στη χρήση ήπια υβριδικού συστήματος, όμως στην πορεία αποδείχτηκε ότι αυτό δε θα ήταν αρκετό προκειμένου να τηρηθούν οι προδιαγραφές ρύπων. Αυτό τους οδήγησε στην κατεύθυνση του κλασικού υβριδικού συστήματος, όμως φαίνεται πως ούτε αυτή η λύση ήταν η ενδεδειγμένη, τουλάχιστον όχι με το κόστος να παραμένει εντός λογικών πλαισίων.
Έτσι, οι Αμερικανοί αποφάσισαν να σταματήσουν την εξέλιξη του Focus RS. Κατά συνέπεια, στην κορυφή της γκάμας όσον αφορά την ισχύ θα παραμείνει η έκδοση ST την οποία βλέπουμε στην εικόνα, η οποία μπορεί κάτω από το καπό να φιλοξενεί κινητήρα βενζίνης 2.3 λίτρων με απόδοση 280 ίππων ή κινητήρα πετρελαίου 2.0 λίτρων με 190 ίππους.