![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/12/16/photon30933f83363.jpg?itok=fgSmvt1v)
Στις 13 Μαρτίου του 1902 διοργανώθηκε το πρώτο “El Clásico”, όπως χαρακτηριστικά αποκαλείται εδώ και χρόνια κάθε ποδοσφαιρικός αγώνας ανάμεσα στη Ρεάλ Μαδρίτης και τη Μπαρτσελόνα.
Το επόμενο “El Clásico” έχει προγραμματιστεί για την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου, όμως τι σχέση μπορεί να έχει με αυτό η Cupra; Η αυτόνομη πλέον εταιρεία επιδόσεων της SEAT, από τον περασμένο Αύγουστο έχει συνάψει παγκόσμια συμφωνία συμμαχίας με τη Μπαρτσελόνα για τις επόμενες πέντε αγωνιστικές σεζόν.
Κοινός τους στόχος είναι να ενισχύσουν την εικόνα της γενέτειρα τους, δηλαδή της Βαρκελώνης, σε όλο τον κόσμο προωθώντας το ταλέντο και την καινοτομία. Παράλληλα από κοινού θα αναπτύξουν λύσεις μικροκινητικότητας και ηλεκτροκίνησης, οι οποίες θα ανακοινωθούν σύντομα.
Στο πλαίσιο του αγώνα θα προβληθεί ένα τηλεοπτικό σποτ κινηματογραφικών προδιαγραφών, το οποίο αποτίει φόρο τιμής στο πρώτο “El Clásico” που διοργανώθηκε πριν από 117 χρόνια, σε μια εποχή όπου το ποδόσφαιρο δεν ήταν το δημοφιλέστερο άθλημα στον κόσμο όπως σήμερα. Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν σε εμβληματικές τοποθεσίες της Μαδρίτης και στο Σιδηροδρομικό Μουσείο.
Το εν λόγω τηλεοπτικό σποτ θα προβληθεί σε Ισπανία, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία και Μεξικό, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Μπαρτσελόνα και μέσω ψηφιακής εκστρατείας σε Βρετανία, Αυστρία και Ελβετία.
Στο τέλος του τηλεοπτικού σποτ εμφανίζεται και το νέο Cupra Formentor Concept, το πρώτο μοντέλο που αναπτύχθηκε αποκλειστικά από την Cupra, διαθέτει plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Μαρτορέλ και θα λανσαριστεί το νέο έτος.
Τονίζεται ότι το συγκεκριμένο τηλεοπτικό σποτ, που μπορείτε να παρακολουθήσετε στο παρακάτω video, στόχο έχει να αναδείξει αξίες όπως το δίκαιο παιχνίδι, την αθλητική ικανότητα, την ομαδική δουλειά και τον επαγγελματικό σεβασμό.