Είστε εδώ

Auto News

Cupra: Πώς βλέπει το ηλεκτρικό μέλλον της;

του Σωτήριου Χάλλα

Η Cupra, το παρακλάδι της SEAT που πλέον έχει γίνει ανεξάρτητη μάρκα, θέλει να μας δείξει στην έκθεση της Φρανκφούρτης πώς θα είναι το μέλλον της σε ό,τι αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και γι’ αυτό θα μας παρουσιάσει το πρωτότυπο Cupra Tavascan.

Το Tavascan έχει βασιστεί στην πλατφόρμα ΜΕΒ την οποία έχει δημιουργήσει ο όμιλος VW για χρήση αποκλειστικά σε ηλεκτροκίνητα οχήματα. Η κίνηση προέρχεται από τρεις ηλεκτροκινητήρες εκ των οποίων οι δύο βρίσκονται στον εμπρός άξονα και ο τρίτος στον πίσω. Η συνδυαστική τους ισχύς φτάνει τους 306 ίππους, έτσι το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6.5 δευτερόλεπτα.

Η μπαταρία που τροφοδοτεί το σύστημα έχει χωρητικότητα 77 kWh και είναι τοποθετημένη στο πάτωμα ώστε να επηρεάζεται όσο το δυνατόν λιγότερο το κέντρο βάρους. Η αυτονομία που προσφέρει φτάνει τα 450 χλμ. σύμφωνα με τον κύκλο WLTP.

Η σχεδίασή του έχει ακολουθήσει το δρόμο των coupe crossover που συναντάμε ολοένα και πιο συχνά, σε συνδυασμό με έντονες γραμμές στο εμπρός μέρος. Η λέξη Cupra στη μάσκα είναι φωτιζόμενη, οι πλαϊνοί καθρέφτες έχουν πολύ μικρό μέγεθος, οι λαβές των θυρών κρύβονται μέσα στο αμάξωμα και οι ζάντες αλουμινίου φτάνουν τις 22 ίντσες.

Στο εσωτερικό η διαμόρφωση είναι για τέσσερις επιβάτες ενώ το κάθε κάθισμα διαθέτει δικά του ηχεία και υποδοχή σύνδεσης με smartphone. Στο τιμόνι υπάρχουν διακόπτες για την επιλογή οδηγικού προφίλ και την ενεργοποίηση/απενεργοποίηση του κινητήρα.

Πίσω από το τιμόνι υπάρχει οθόνη 12.3 ιντσών που αντικαθιστά τον πίνακα οργάνων και στο κέντρο του ταμπλό δεύτερη οθόνη, με διαγώνιο 13 ιντσών για τον χειρισμό του infotainment. Μάλιστα, η δεύτερη μπορεί να μετακινηθεί προς τον συνοδηγό για πιο εύκολο χειρισμό.

Φυσικά δε λείπει ο κρυφός φωτισμός ενώ οι επενδύσεις είναι από δέρμα και αλκαντάρα, σε συνδυασμό με κάποια γυμνά τμήματα ανθρακονήματος.

Η ονομασία Tavascan προέρχεται από ένα ισπανικό χωριό κοντά στα σύνορα με τη Γαλλία.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.