Είστε εδώ

Auto News

Cupra Ateca: Σημαδεύοντας την ηλιοροφή του από ύψος 36 μέτρων

του Γιώργου Ψαρρά

Την πρόκληση της Cupra αποφάσισε να αποδεχτεί ο Φερνάντο Μπελαστέγουιν, ο οποίος είναι εδώ και δεκαέξι συναπτά χρόνια είναι ο νούμερο ένα παίκτης στο κόσμο του padel τένις. 

Στο σημείο αυτό να πούμε για όσους δε γνωρίζουν ότι το padel τένις είναι ένα άθλημα που γίνεται όλο και πιο δημοφιλές, παίζεται σε περιφραγμένο χώρο με τοίχους, οι οποίοι συμμετέχουν στο παιχνίδι.

Τι ζήτησε όμως η θυγατρική εταιρεία μοντέλων επιδόσεων της SEAT από τον Φερνάντο; Κάτι που ακούγεται αδύνατο να γίνει. Αποστολή του ήταν να ανέβει στον όγδοο όροφο ενός κτιρίου στη Βαρκελώνη και να χτυπήσει με τη ρακέτα του το μπαλάκι, το οποίο θα πρέπει να προσγειωθεί μέσα από την ανοιχτή ηλιοροφή σε ένα σταθμευμένο Cupra Ateca κάτω στο δρόμο.

Ας δούμε λίγο τους σχετικούς αριθμούς του εν λόγω εγχειρήματος. Η βολή έπρεπε να γίνει από ύψος 36 μέτρων με κλίση 10 μοιρών, η ηλιοροφή του Cupra Ateca έχει άνοιγμα μόλις 70Χ50 εκατοστά, το μπαλάκι ζυγίζει 56 γραμμάρια και καθώς έπεφτε για 3 δευτ. ανέπτυξε ταχύτητα 54 χλμ./ώρα.

Σημαντικός παράγοντας ήταν και ο αέρας που έπνεε στην περιοχή, καθώς μια ξαφνική μικρή ριπή ανέμου θα μπορούσε να τον κάνει να αστοχήσει. Όπως θα δείτε και εσείς στο παρακάτω video ο Φερνάντο απέδειξε ότι δίκαια βρίσκεται εκεί που είναι σήμερα έχοντας κατακτήσει πέντε παγκόσμια πρωταθλήματα, καθώς πέτυχε με την πρώτη προσπάθεια το στόχο του.

Ο ίδιος δήλωσε ότι όταν άκουσε την πρόκληση της Cupra θεώρησε δε θα τα καταφέρει, έπειτα πείσμωσε και είπε ότι δε θα φύγει αν δε βρει το στόχο και μετά την επιτυχία του αναφέρει ότι ανυπομονεί για την επόμενη δοκιμασία, όποια και αν είναι αυτή.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.