![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/10/18/photon26833f70734.jpg?itok=sEMpyanV)
Σε δηλώσεις του στο πλαίσιο της έκθεσης του Παρισιού ο επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης της BMW, Κλάους Φρόλιχ, είχε κάποιες ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις γύρω από το ηλεκτρικό μέλλον της αυτοκίνησης οι οποίες διαφέρουν από αυτές που έχουμε συνηθίσει.
Κατ’ αρχάς αυτό που θέλησε να επισημάνει είναι πως η ηλεκτροκίνηση αφ’ ενός δε θα υιοθετηθεί πλήρως από τη μια στιγμή στην άλλη και αφ’ ετέρου δε θα έχει την ίδια αποδοχή σε κάθε περιοχή του πλανήτη.
Για να δώσει μία πιο απτή αίσθηση των παραπάνω είπε ότι σύμφωνα με κάποιες από τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις το 2030 το 30% των πωλήσεων της BMW θα είναι plug-in υβριδικά (PHEV) ή αμιγώς ηλεκτρικά, το 7% θα είναι αποκλειστικά με κινητήρα εσωτερικής καύσης ενώ το υπόλοιπο ποσοστό θα αποτελείται από απλά ή ήπια υβριδικά.
Υποθέτοντας ότι από το 30% τα μισά είναι PHEV αυτό σημαίνει πως το 2030 το 85% των αυτοκινήτων που θα πουλάει η BMW θα έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης άρα δεν μπορούμε να τον ξεγράψουμε ακόμα ούτε να σταματήσουμε την εξέλιξή του.
Εκτός των παραπάνω ο Φρόλιχ τοποθετήθηκε και σχετικά με το diesel λέγοντας ότι είναι λάθος που οι κυβερνήσεις το πολεμούν αδιακρίτως και όχι ανάλογα με την εταιρεία καθώς θεωρεί ότι αυτή τη στιγμή η BMW κατασκευάζει τους πιο καθαρούς diesel ενώ σημείωσε ότι από πλευράς κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 οι πετρελαιοκινητήρες είναι η ενδεδειγμένη λύση, ειδικά σε πιο μεγάλα και βαριά οχήματα.
Η κατηγορία στην οποία θα καταργηθούν σύμφωνα με τον Φρόλιχ οι diesel επιλογές είναι τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων όπως η M50d καθώς το αγοραστικό κοινό για αυτές είναι πολύ μικρό.
Στην εικόνα βλέπουμε το ηλεκτρικό πρωτότυπο, BMW iNEXT.