Είστε εδώ

Auto News

BMW για ηλεκτρικά: Δε θα έρθουν τόσο γρήγορα όσο νομίζουμε

του Σωτήριου Χάλλα

Σε δηλώσεις του στο πλαίσιο της έκθεσης του Παρισιού ο επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης της BMW, Κλάους Φρόλιχ, είχε κάποιες ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις γύρω από το ηλεκτρικό μέλλον της αυτοκίνησης οι οποίες διαφέρουν από αυτές που έχουμε συνηθίσει.

Κατ’ αρχάς αυτό που θέλησε να επισημάνει είναι πως η ηλεκτροκίνηση αφ’ ενός δε θα υιοθετηθεί πλήρως από τη μια στιγμή στην άλλη και αφ’ ετέρου δε θα έχει την ίδια αποδοχή σε κάθε περιοχή του πλανήτη.

Για να δώσει μία πιο απτή αίσθηση των παραπάνω είπε ότι σύμφωνα με κάποιες από τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις το 2030 το 30% των πωλήσεων της BMW θα είναι plug-in υβριδικά (PHEV) ή αμιγώς ηλεκτρικά, το 7% θα είναι αποκλειστικά με κινητήρα εσωτερικής καύσης ενώ το υπόλοιπο ποσοστό θα αποτελείται από απλά ή ήπια υβριδικά.

Υποθέτοντας ότι από το 30% τα μισά είναι PHEV αυτό σημαίνει πως το 2030 το 85% των αυτοκινήτων που θα πουλάει η BMW θα έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης άρα δεν μπορούμε να τον ξεγράψουμε ακόμα ούτε να σταματήσουμε την εξέλιξή του.

Εκτός των παραπάνω ο Φρόλιχ τοποθετήθηκε και σχετικά με το diesel λέγοντας ότι είναι λάθος που οι κυβερνήσεις το πολεμούν αδιακρίτως και όχι ανάλογα με την εταιρεία καθώς θεωρεί ότι αυτή τη στιγμή η BMW κατασκευάζει τους πιο καθαρούς diesel ενώ σημείωσε ότι από πλευράς κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 οι πετρελαιοκινητήρες είναι η ενδεδειγμένη λύση, ειδικά σε πιο μεγάλα και βαριά οχήματα.

Η κατηγορία στην οποία θα καταργηθούν σύμφωνα με τον Φρόλιχ οι diesel επιλογές είναι τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων όπως η M50d καθώς το αγοραστικό κοινό για αυτές είναι πολύ μικρό.

Στην εικόνα βλέπουμε το ηλεκτρικό πρωτότυπο, BMW iNEXT.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.