Είστε εδώ

Auto News

BMW: Ετοιμάζει υδρογονοκίνητο; Αν ναι, πότε θα το δούμε;

του Σωτήριου Χάλλα

Η BMW είναι από τις εταιρείες – πρωτοπόρους σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη των τεχνολογιών που απαιτούνται σχετικά με τη χρήση του υδρογόνου ως καύσιμο, όμως μέχρι τώρα δεν έχει κυκλοφορήσει κάποιο υδρογονοκίνητο μοντέλο, όπως έχουν κάνει άλλες μάρκες.

Πιθανόν αυτό να αλλάξει με την ανανέωση της X7, το 2023. Το μεγαλύτερο SUV στην γκάμα των Γερμανών παρουσιάστηκε περίπου πριν ένα χρόνο και η εμπορική του διάθεση ξεκίνησε τον Μάρτιο. Θεωρητικά, σε τέσσερα χρόνια θα υπάρξει κάποια ανανέωση, όπως συνηθίζεται περίπου στο μέσον του κύκλου ζωής των μοντέλων των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Σε εκείνο το χρονικό σημείο, σύμφωνα με ισπανικά μέσα, οι Βαυαροί θα δημιουργήσουν και το πρώτο εμπορικά διαθέσιμο υδρογονοκίνητο αυτοκίνητο της γκάμας τους.

Η φύση της X7 βοηθάει σε αυτό αφού πρόκειται για ένα μοντέλο το οποίο έχει ήδη αυξημένη τιμή (η τεχνολογία υδρογόνου είναι ακόμα ακριβή) και οι μεγάλες της διαστάσεις σημαίνει ότι δε θα είναι δύσκολο να βρεθεί χώρος για να τοποθετηθούν τα διάφορα υποσυστήματα.

Σύμφωνα με τα ξένα μέσα, το πιθανότερο σενάριο είναι ότι η X7 δε θα κινείται αποκλειστικά με υδρογόνο. Αντίθετα, θα έχει μπαταρίες όπως ένα κλασικό ηλεκτροκίνητο όχημα και το υδρογόνο θα χρησιμοποιείται για να φορτίσει τις μπαταρίες, όταν πλέον το φορτίο τους θα έχει αδειάσει. Αυτό σημαίνει ότι το υδρογόνο θα αποτελεί range extender λύση. Η BMW κάνει ήδη κάτι αντίστοιχο στο i3, στην έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος έχει το ρόλο γεννήτριας, σε περίπτωση που αδειάσει η μπαταρία.

Μπορεί το 2023 να φαντάζει μακρινό, όμως οι αυτοκινητοβιομηχανίες σχεδιάζουν συνήθως με μεγάλους χρονικούς ορίζοντες, οπότε δεν αποκλείεται να ισχύουν τα δημοσιεύματα των Ισπανών. Όσο θα περνάει ο καιρός θα μαθαίνουμε περισσότερα πάνω στο θέμα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.