![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/11/11/photon30545f82155.jpg?itok=sfhsWQ4E)
Η BMW είναι από τις εταιρείες – πρωτοπόρους σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη των τεχνολογιών που απαιτούνται σχετικά με τη χρήση του υδρογόνου ως καύσιμο, όμως μέχρι τώρα δεν έχει κυκλοφορήσει κάποιο υδρογονοκίνητο μοντέλο, όπως έχουν κάνει άλλες μάρκες.
Πιθανόν αυτό να αλλάξει με την ανανέωση της X7, το 2023. Το μεγαλύτερο SUV στην γκάμα των Γερμανών παρουσιάστηκε περίπου πριν ένα χρόνο και η εμπορική του διάθεση ξεκίνησε τον Μάρτιο. Θεωρητικά, σε τέσσερα χρόνια θα υπάρξει κάποια ανανέωση, όπως συνηθίζεται περίπου στο μέσον του κύκλου ζωής των μοντέλων των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Σε εκείνο το χρονικό σημείο, σύμφωνα με ισπανικά μέσα, οι Βαυαροί θα δημιουργήσουν και το πρώτο εμπορικά διαθέσιμο υδρογονοκίνητο αυτοκίνητο της γκάμας τους.
Η φύση της X7 βοηθάει σε αυτό αφού πρόκειται για ένα μοντέλο το οποίο έχει ήδη αυξημένη τιμή (η τεχνολογία υδρογόνου είναι ακόμα ακριβή) και οι μεγάλες της διαστάσεις σημαίνει ότι δε θα είναι δύσκολο να βρεθεί χώρος για να τοποθετηθούν τα διάφορα υποσυστήματα.
Σύμφωνα με τα ξένα μέσα, το πιθανότερο σενάριο είναι ότι η X7 δε θα κινείται αποκλειστικά με υδρογόνο. Αντίθετα, θα έχει μπαταρίες όπως ένα κλασικό ηλεκτροκίνητο όχημα και το υδρογόνο θα χρησιμοποιείται για να φορτίσει τις μπαταρίες, όταν πλέον το φορτίο τους θα έχει αδειάσει. Αυτό σημαίνει ότι το υδρογόνο θα αποτελεί range extender λύση. Η BMW κάνει ήδη κάτι αντίστοιχο στο i3, στην έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος έχει το ρόλο γεννήτριας, σε περίπτωση που αδειάσει η μπαταρία.
Μπορεί το 2023 να φαντάζει μακρινό, όμως οι αυτοκινητοβιομηχανίες σχεδιάζουν συνήθως με μεγάλους χρονικούς ορίζοντες, οπότε δεν αποκλείεται να ισχύουν τα δημοσιεύματα των Ισπανών. Όσο θα περνάει ο καιρός θα μαθαίνουμε περισσότερα πάνω στο θέμα.